1
Vraag
2
Reacties
Dick Valkman

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaardeer actie

Ik heb net opgewaardeerd maar ik zie geen verdubbeling hoe komt dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Dick Valkman, goedemiddag!

Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze opwaardeer actie. Een dubbel tegoed is altijd mooi meegenomen. Ik zie dat je vandaag hebt opgewaardeerd. Het extra tegoed wordt in de vorm van een bundel toegevoegd. Uiteraard heb ik een dubbelcheck gedaan en is de bundel toegevoegd.

Je kunt dit zelf ook nu terugzien in jouw My Vodafone account. Bovenaan zie je allereerst je tegoed staan. Wanneer je iets naar beneden scrolt, dan zie je daar het gratis tegoed in de vorm van een bundel. Je gebruikt eerst dit tegoed en daarna je opgewaardeerde tegoed.   Mocht je nog verdere vragen hebben, geef dan gerust een gil. We helpen je graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Dick Valkman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zie voor meer informatie over deze actie op deze pagina van Vodafone.
In My Vodafone is het pas zichtbaar zodra je gaat bellen, internetten of sms'en

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Dick Valkman, goedemiddag!

Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze opwaardeer actie. Een dubbel tegoed is altijd mooi meegenomen. Ik zie dat je vandaag hebt opgewaardeerd. Het extra tegoed wordt in de vorm van een bundel toegevoegd. Uiteraard heb ik een dubbelcheck gedaan en is de bundel toegevoegd.

Je kunt dit zelf ook nu terugzien in jouw My Vodafone account. Bovenaan zie je allereerst je tegoed staan. Wanneer je iets naar beneden scrolt, dan zie je daar het gratis tegoed in de vorm van een bundel. Je gebruikt eerst dit tegoed en daarna je opgewaardeerde tegoed.   Mocht je nog verdere vragen hebben, geef dan gerust een gil. We helpen je graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic