1
Vraag
2
Reacties
Fantastico1000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opvragen tegoed simkaart Spaanse simkaart

Ik ben in Spanje en heb een Spaanse sim gekocht met 65 gb data. Ik wil nu weten hoeveel hiervan al is gebruikt. Welke toetsen moet ik drukken bij het bellen om dit op te vragen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Fantastico1000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Spaanse Vodafone en Nederlandse Vodafone zijn twee verschillende bedrijven. Je zal dus even bij de Spaande Vodafone deze vraag moeten stellen. Aangezien mijn Spaans niet al te best is kan ik je niets melden hierover. Zoek zelf even op de site van Vodafone.es. In Nederland kan je de status opvragen met een SMS bericht: sms STATUS naar 4000 en dan krijg je een sms'je terug met daarin informatie over je beltegoed. Maar in Spanje zal je zelf even moeten opzoeken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Fantastico1000 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Spaanse Vodafone en Nederlandse Vodafone zijn twee verschillende bedrijven. Je zal dus even bij de Spaande Vodafone deze vraag moeten stellen. Aangezien mijn Spaans niet al te best is kan ik je niets melden hierover. Zoek zelf even op de site van Vodafone.es. In Nederland kan je de status opvragen met een SMS bericht: sms STATUS naar 4000 en dan krijg je een sms'je terug met daarin informatie over je beltegoed. Maar in Spanje zal je zelf even moeten opzoeken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic