Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Wendy3 ,
Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.
Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 20,84 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.
Laat je het even weten als het gelukt is?
* Informatie geüpdated door moderator op 16 januari 2025*
Hoi Wendy3 ,
Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.
Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 20,84 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.
Laat je het even weten als het gelukt is?
* Informatie geüpdated door moderator op 16 januari 2025*
Ik heb zelf van de week 0906 laten deblokkeren en nou os wr weer een blokkade op gezet en kk.wil.die er af krijg het bij de app niet voorelkaar zouden jullie kunne kijke of die er af kan
Hoi @Lockaxxhicka
Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat starten, zie deze pagina voor meer informatie. De klantenservice kan even met je mee kijken wat er aan de hand is.
Ik wil graag mijn 0900 uitzetten
Hi @Tuba akgun, welkom hier!
Zoals je hier hebt kunnen lezen kun je gemakkelijk zelf in My Vodafone een 0900-blokkade aan- en uitzetten. Kom je er niet uit via My Vodafone? Neem dan even contact op met één van mijn collega's van de klantenservice om deze aanpassing voor je in orde te maken.
Ik zou graag bebeld kunnen worden door n 088 nummer ??!!
@verhoef5 Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent gestart. Hier heb ik zojuist gereageerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.