Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoed

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

58 Reacties 58
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hier geen last van, bij mij werkt het gewoon weer. En niet nu gelijk zeggen dat ik weer positief ben, want ik show hier het bewijs. 

En voor wie nog problemen heeft, neem via de app, via 24/7 button contact op met Vodafone en vraag of ze je kunnen helpen. Of neem contact op via de klantenservice van Vodafone

 

 

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas is voor mij dit nog niet opgelost.
Ik vind het heel slordig als er ergens wordt verkondigd dat dit opgelost is, zonder een SMS bericht oid, dus doe deze uitlatingen nooit in een topic
Afijn, zie het bewijs

 

 

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Is dit een screenshot vanuit de app (IOS of Android). Zou kunnen dat de app dan nog in het geheugen van je telefoon zit. Even geforceerd afsluiten. Geeft My Vodafone op de website ook 0 aan ?

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vodafone wrote:

Update: Inmiddels is de storing verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

De storing is niet verholpen voor de Red Together abonnees, laat dit duidelijk zijn en communiceer dit ook zo in dit topic.
Ik heb net een chat sessie achter de rug, want de SD is vandaag gesloten.
Ik heb gevraagd om dit te communiceren naar de red Together klanten, omdat degene in de chatsessie aangaf dat dit issue voor alle Red Together klanten speelt.
In deze kwestie moet Vodafone dus beter communiceren en niet alleen via een topic!


 

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hrj wrote:

Is dit een screenshot vanuit de app (IOS of Android). Zou kunnen dat de app dan nog in het geheugen van je telefoon zit. Even geforceerd afsluiten. Geeft My Vodafone op de website ook 0 aan ?

Nee, vanuit de browser, cache leeg gehaald.
In de App, krijg is de melding dat e.e.a. is bijgewerkt tot 01-04-2020 00:00u (zelfde screenshot)

Het ligt NIET aan de App of de browsers, want ik heb Google Chrome en IE gebruikt, maar de backend bij Vodafone werkt voor de Red Together klanten dus nog niet.

Johan_r

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat probleem had ik gister ook.

Wat bij hielp is de app opnieuw downloaden.

Daarna was alles weer zoals het hoort.

Succes

Akveen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier alles nog op nul, zowel op de site als in de app.

Ook erg traag internet als ik geen wifi gebruik.

Allinson

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone wrote:

Update: Inmiddels is de storing verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Bij ons is het probleem nog steeds niet verholpen.  Dus jullie update klopt niet 

FPun

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Had geen problemen tot anderhalf uur geleden…

Heb het probleem nu: 0 Mb datapot in mijn Vodafone Red Together.

Is dus helaas nog niet opgelost.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lycke Vodafone 
Is er weer een storing of is er bij deze mensen iets anders aan de hand?
Beetje vreemd dat Vodafone aangeeft dat er geen storing meer is maar er nog wel mensen zijn die problemen hebben. Misschien dat jij zou kunnen informeren wat er aan de hand is?
 

Daarnaast voor de mensen die nog steeds 0 zien op hun tellertje. 
Probeer de app eens de verwijderen en dan weer opnieuw te installeren en kijk dan of het is opgelost. Of verwijder koekjes van je browser en kijk dan nog eens via je browser of installeer een andere browser en kijk wat voor informatie je daar krijgt. Het hoeft soms niet eens aan Vodafone te liggen maar het kan ook door data dat is achter gebleven op je telefoon of browser. Probeer dit aub ook even, wie weet helpt het. 

FPun

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb contact gehad.

Werd gezegd dat het een storing is. Dus ik wacht nog maar even af...

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update  14 april 14:00 uur

De storing is gelukkig voor een groot deel van onze klanten verholpen. Helaas blijkt er toch nog een kleine groep klanten te zijn waarbij het nog niet goed gaat. Klopt jouw bundeltegoed ook niet als je in My Vodafone kijkt? Neem dan even contact op met de klantenservice. Dan wordt het ook voor jullie zo snel mogelijk opgelost. 

Unit106

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
charleyr wrote:

Ik heb gevraagd om dit te communiceren naar de red Together klanten, omdat degene in de chatsessie aangaf dat dit issue voor alle Red Together klanten speelt.
In deze kwestie moet Vodafone dus beter communiceren en niet alleen via een topic!

Inderdaad, ondanks het woord communicatie in het woord telecommunicatie houdt Vodafone vol alleen te willen communiceren via dit forum. Zelf ook al via de chat gevraagd om directe communicatie maar de medewerkers papegaaien alleen maar dat we maar het forum in de gaten moeten houden. Het is Vodafone hier die de fouten maakt en wij moeten maar gaan zoeken naar de informatie. Een slechte houding.

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor mijn Red Together abonnement, lijkt nu alles weer juist te worden weergegeven.
Zowel op de website als in de App.
Gecontroleerd op 14-04 15:00u

Unit106

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
charleyr wrote:

Voor mijn Red Together abonnement, lijkt nu alles weer juist te worden weergegeven.
Zowel op de website als in de App.
Gecontroleerd op 14-04 15:00u

Alles is juist? Of ook nog steeds een bundel van 2000Gb?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Fijn om te lezen @Unit106 
Veel plezier met je data en #BlijfThuis #BlijfGezond 

FPun

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij lijkt nu ook alles opgelost.

??

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Unit106 wrote:
charleyr wrote:

Voor mijn Red Together abonnement, lijkt nu alles weer juist te worden weergegeven.
Zowel op de website als in de App.
Gecontroleerd op 14-04 15:00u

Alles is juist? Of ook nog steeds een bundel van 2000Gb?

 

 

Ja als je de Red Together datapot bekijkt zie je nog steeds 2000gb
In het tegoed blok, heb ik  maar 200gb ter beschikking, voor de hele groep 😉
jammer, maar die klopt wel, maar er zit al een hele tijd die bug dat in de instellingen Red Together de Together Datapot op 2000gb staat
 

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 16 april 16.30 uur

De storing is nu helemaal opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic