Beste Vodafone,
Dat er soms iets niet goed gaat kan. Het is vervelend, maar hee, het kan.
In dit geval veel mensen die schrokken, (zeker na het smsje van jullie dat alles OP zou zijn) en allerhande moeite hebben moeten doen om te achterhalen wat er aan de hand was. Ik inclusief. Het kost behoorlijk wat tijd, schrik en is gedoe.
Nu moet ik vanmorgen wéér inloggen om te kijken of alles al in orde is. Want gisteravond laat was dat het, na uuuuuuuren geen bericht van jullie, nog steeds niet.
Gelukkig is alles nu weer oke, zijn de kosten weggehaald en is er weer data-tegoed.
Dan snap ik 1 ding ECHT niet… Hoe moeilijk is het voor jullie om dat aan alle gebruikers even met zo’n zelfde sms-je of per email te laten weten? Jullie hebben hierover maar 1 bericht gecommunuceerd waar ik nog naar moest zoeken ook nog, en dat is het bericht waar ik nu op reageer. En verder RADIOSTILTE. Erg onprettig. Geen email, geen sms, geen ander bericht. NIETS.
Een fout maken kan en mag best. Maar doe er daarna ALLES aan om op zijn mìnst te communiceren hoe de status quo is!!! Over het gebeuren van gister ben ik niet boos. Over het gebrek aan communicatie WEL.
Ik hoop erg graag op een reactie van Vodofone hierop.