Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoed

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

58 Reacties 58
Johan_r

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Unit106 wrote:
Energieboy wrote:

Hi @Unit106 
Misschien is het wel niet mogelijk om dit via sms te laten weten. Kan natuurlijk zijn dat daar een storing in is en dan is dit de beste weg. Gewoon maar even afwachten, het komt vast en zeker goed 

Sms werkt gewoon en we hebben ook sms gehad dat het tegoed op is. Het is mooi dat @Energieboy zo’n Vodafone supporter is maar fouten maken is menselijk, slecht communiceren helaas ook ...

Precies dit

Ik ben ook gelijk een gesprek begonnen in de helpdesk chat. Kreeg net ( 4,5 uur later) bericht terug dat er een storing is.

Nou dit had ik zelf ook al wel vernomen na 3 x het zelfde sms je te hebben gekregen.

A-astrid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier gelijk iedereen ingelicht uit te kijken met gebruik van de MB's.

Jammer genoeg is dit niet de eerste keer bij Red together! Ben benieuwd wat Vodafone hier aan gaat doen.

Inmiddels 30 euro buiten de bundel.

JerryMK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Eemdijk wrote:
Johan_r wrote:

Ben het wel eens met ml de haan,

We krijgen wel een sms dat het tegoed op is.

Stuur dan ook gewoon een melding dat er een storing is. 

Misschien niet zo makkelijk als dat ik het nu typ,

Maar Misschien voor een volgende keer?

We wachten rustig af tot alles weer goed is.

#blijfthuis toch ??

 Fijne paasdagen alvast allemaal

Inderdaad, had misschien handig geweest om een sms m.b.t. een storing te sturen en dat je gewoon kunt blijven internetten. Kinderen schrokken zich rot.

 

 


Helemaal mee eens. Een SMS om te waarschuwen dat het een storing is was wel handig geweest. En veel discussie voorkomen.

AngelIQ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wij hebben een familie abonnement van 160 GB, die staat nu op 0 Mb en ook wij hebben een sms gekregen dat ons tegoed op is…… dat kan dus echt niet!!!

 

SMS om te waarschuwen dat het een storing is was wel handig geweest.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Unit106 wrote:
Energieboy wrote:

Hi @Unit106 
Misschien is het wel niet mogelijk om dit via sms te laten weten. Kan natuurlijk zijn dat daar een storing in is en dan is dit de beste weg. Gewoon maar even afwachten, het komt vast en zeker goed 

Sms werkt gewoon en we hebben ook sms gehad dat het tegoed op is. Het is mooi dat @Energieboy zo’n Vodafone supporter is maar fouten maken is menselijk, slecht communiceren helaas ook ...

Ah ja, makkelijk weer om iemand, die begaan is met klanten en Vodafone, maar gelijk supporter te noemen. Ik help graag, dat is wat anders. Als ik niet tevreden ben dan hoor je me ook!

Ik weet het niet en daarom schrijf ik, misschien kan het nu niet? Natuurlijk, een sms’je sturen vanaf je toestel naar die van iemand anders, dat lukt. Maar misschien is er iets technisch? Geen idee en alles is mogelijk op dit moment. 

Gewoon afwachten, dat is wat je nu kan doen. Iedereen weet het altijd beter en kan het vast beter. En ja, ook bij Vodafone zal het vast beter kunnen. En iedereen die een topic aanmaakte help ik graag naar het verwijzen van de juiste topic. 

Fijne Paasdagen gewenst en #BlijfGezond #BlijfThuis

Unit106

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Energieboy wrote:

Ah ja, makkelijk weer om iemand, die begaan is met klanten en Vodafone, maar gelijk supporter te noemen. Ik help graag, dat is wat anders. Als ik niet tevreden ben dan hoor je me ook!

Beste @Energieboy dit was niet als aanval bedoeld hoor maar je moet begrijpen dat wij hier opeens mee geconfronteerd worden omdat onze familieleden ongerust zijn. Dit is veroorzaakt door Vodafone (voor mijn gevoel : waarschijnlijk een fout gemaakt bij het doen van onderhoud). Het is mooi om te zien dat jij zo positief bent maar wij willen van Vodafone nu maar 2 dingen horen : sorry voor de verwarring & het is weer opgelost. Met jouw goed bedoelde “mening” kunnen wij niets.

Alex68 en Inez7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas zelfde probleem, zomaar ineens alle data weg!!! 
heb al moeite om 10 gig te verbruiken !!!

 

hoe snel krijgen we wat te horen hoe ze het oplossen? 

Jenniehj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier t zelfde verhaal schrok me rot kind over de zeik hoe dan dacht ik 160 gb? hoop dat ze snel iets schrijven want dit is toch niks en überhaupt staat t verder niks het is dat ik ben gaan zoeken maar op mijn Vodafone staat niks...erg vreemd.

bereik is überhaupt hier al een drama... nooit last van gehad maar vind nu dat iedereen op internet en thuis zit hij super traag  is en af en toe gewoon geen bereik... meer mensen last?

maxx007at

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wellicht handig als dit in een post op de website wordt aangegeven?

Storing duurt nu al +/- 7 uur en alleen als je op het forum kijkt staat er een melding?

Ik schrok toen ik online zag dat  ik geen databundel meer zou hebben. Gelukkig is het een storing, maar er is 0 communicatie zover richting de klant ??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bij de meeste mensen is het momenteel opgelost. 
Heel vervelend allemaal en hoop dat iedereen z’n data weer heeft en niet bang hoeft te zijn. 

Laten we hopen dat Vodafone hier ook weer van heeft geleerd ???

Iedereen fijne Paasdagen en #BlijfThuis #BlijfGezond

MLdeHaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Vodafone,

 

Dat er soms iets niet goed gaat kan. Het is vervelend, maar hee, het kan. 

In dit geval veel mensen die schrokken, (zeker na het smsje van jullie dat alles OP zou zijn) en allerhande moeite hebben moeten doen om te achterhalen wat er aan de hand was. Ik inclusief. Het kost behoorlijk wat tijd, schrik en is gedoe.

Nu moet ik vanmorgen wéér inloggen om te kijken of alles al in orde is. Want gisteravond laat was dat het, na uuuuuuuren geen bericht van jullie, nog steeds niet. 
Gelukkig is alles nu weer oke, zijn de kosten weggehaald en is er weer data-tegoed.

 

Dan snap ik 1 ding ECHT niet… Hoe moeilijk is het voor jullie om dat aan alle gebruikers even met zo’n zelfde sms-je of per email te laten weten? Jullie hebben hierover maar 1 bericht gecommunuceerd waar ik nog naar moest zoeken ook nog, en dat is het bericht waar ik nu op reageer. En verder RADIOSTILTE. Erg onprettig. Geen email, geen sms, geen ander bericht. NIETS.

Een fout maken kan en mag best. Maar doe er daarna ALLES aan om op zijn mìnst te communiceren hoe de status quo is!!! Over het gebeuren van gister ben ik niet boos. Over het gebrek aan communicatie WEL.

 

Ik hoop erg graag op een reactie van Vodofone hierop.

Klantredtogethe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helemaal mee eens. Onze datapot red together zou op zijn nog niet eens op de helft van de maand. Kinderen aanspreken en zoeken online. Bij storing online zoeken, werd geen storing vermeld. Internet was weldegelijk traag... Dit keer het sms die eruit ging(Augustus was dat niet) met databundel leeg was helemaal een dooddoener. Ik had direct een melding gedaan van mogelijke storing, gezien op zijn van databundel onmogelijk zou zijn! Zelfs al doen de kids nog hun best. We betalen flink voor onze bundel en eveneens voor de service. Er mag wel wat tegenover staan! En sms naar alle kanten is het minst wat jullie hadden kunnen doen met storing en storing opgelost!

Maar toch hopen dat dit vingerende keer in betere banen word geleid!! En excuus vanuit Vodafone team persoonlijk naar klanten toe, is wel zo netjes achteraf!  Één dag storing, één dag financieel in mindering gebracht op je abonnement lijkt mij eveneens wel zo netjes! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja mensen, beste mede klanten. 
Ik ben het met jullie eens! Dat er niet iemand even hier op de community schrijft dat het over is en dat alles weer werkt. Zeker in deze tijd was dit wel een service geweest. Ik had nog de hoop dat het in deze ochtend nog zou gebeuren, maar dit is niet gebeurd. 

Jammer! 
Maar ik hoop dat het bij iedereen weer normaal is en dat alles weer werkt. En wie weet gaat het in de toekomst beter ???


PS: ik krijg net te horen dat alle medewerkers van Vodafone in hun torentje Paaseieren aan het zoeken zijn. Hmm, dat is misschien de reden waarom ze nog geen tijd hebben gehad om ons te laten weten dat het probleem is opgelost. Nou, veel plezier met zoeken ?

Johan_r

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou bij mij zijn de problemen nog niet helemaal opgelost hoor.

Als ik op de website kijk, word ik vaak zo maar uitlogt,  dit gebeurt ook continue bij de vodafone app

De app werkt op dit moment helemaal niet.

 

Hebben meer mensen hier last van?

Dan de reactie van enegieboy over het paaseieren zoeken,

Ik mag toch hopen dat je dat grappig bedoelde

Monique 010

Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Ik kon gisteren mijn gehele verbruik niet zien. Niet van de gebruikte mb's maar ook mijn belminuten niet meer. 
Zojuist gekeken en zie alles weer wel, en ook goed zover ik in kan schatten.

Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update: Inmiddels is de storing verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zie nog steeds in de app en ook online, mijn red together databundel op nul staan.
Wanneer gaat dit nu weer het juiste aantal weergeven?

charleyr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 

Johan_r

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ondanks dat jullie zeggen dat alles weer goed werkt, kan ik ook nog steeds niet inloggen op de myvodafone app

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Johan_r wrote:

Nou bij mij zijn de problemen nog niet helemaal opgelost hoor.

Als ik op de website kijk, word ik vaak zo maar uitlogt,  dit gebeurt ook continue bij de vodafone app

De app werkt op dit moment helemaal niet.

 

Hebben meer mensen hier last van?

Dan de reactie van enegieboy over het paaseieren zoeken,

Ik mag toch hopen dat je dat grappig bedoelde

Tjonge jongen zeg.…
Wat denk je zelf wat ik er mee bedoelde?

Maar laat verder maar, het is wel goed. Zie mijn volgende bericht voor meer info. Gaat het met je browser niet goed, delete je koekjes of probeer een andere browser. Kom je er niet uit, bel de klantenservice van Vodafone

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic