Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Opgelost - Problemen weergave tegoed

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vodafone Info
Community Developer topicstarter
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 16 april 16.30 uur

De storing is nu helemaal opgelost. 

Bekijk in context

58 Reacties 58
Danmyr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inderdaad staat er 0 mb en krijgen we sms dat onze internetbundel op is. 
is er al zicht op wanneer dit probleem is opgelost?

D.hamelink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik zie in mijn bundel dat er € 2,- aan data berekend wordt, omdat mijn bundel op zou zijn wat dus niet het geval is. Ik neem aan dat dit ook komt te vervallen, niet dat ik er zo meteen weer achteraan kan gaan.

mfzorn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb daar dezelfde melding, ook een overschrijding van 2 euro. Bij de vorige storing (2019) volgens mij) werd dit niet in rekening gebracht, Ging uiteindelijk allemaal goed met de nota’s. Al duurde het toen wel een paar dagen alvorens de foutieve melkding in de Vodafone app verholpen was.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Danmyr & @D.hamelink 

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

MLdeHaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ook hier hetzelfde probleem.
Gelukkig nu ontdekt dat het niet aan ons ligt, maar dat het een probleem bij Vodafone is. Ik schrok me al lamlendig en was bezig de hele familie te waarschuwen niets meer te gebruiken even.

Moest wel flink zoeken om te ontdekken wat er was. Vervelend dit.

Ook om te zien dat er meteen geld afgeschreven wordt voor overschrijding data tegoed.
Krijgen we nu per SMS ook een melding als alles weer in orde is?
Ik neem aan dat de overschrijdingen van datategoed door jullie gecrediteerd worden en dat ik daar niet zelf achteraan hoef?
 

MSXGames

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als het goed is, heb je gewoon internet en zou er geen kosten inrekening gebracht mogen worden.
Zie vet gedrukte tekst, neem aan dat ze hiermee bedoelen op volle snelheid.
En anders het Blox Beperkt Internet aanzetten, dit kan helaas online, want de app werkt ook niet.

 

Vodafone wrote:

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat komt allemaal wel in orde @MLdeHaan 
Zodra de storing weer is verholpen zal Vodafone alles wel weer in orde maken. 
‘Het is even op dit moment niet anders 

#BlijfBinnen en gebruik WiFi ??

WhissieNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

schrok wel ff lol. 160 gb op.. HOEDAN haha..

Blij dat het bekend is, succes met het verhelpen van deze storing.  en fijne paasdagen

^Martijn

 

Johan_r

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ben het wel eens met ml de haan,

We krijgen wel een sms dat het tegoed op is.

Stuur dan ook gewoon een melding dat er een storing is. 

Misschien niet zo makkelijk als dat ik het nu typ,

Maar Misschien voor een volgende keer?

We wachten rustig af tot alles weer goed is.

#blijfthuis toch ??

 Fijne paasdagen alvast allemaal

JebberB038

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vodafone wrote:

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

Ok, helder. Nu excuus aanbieden aan mijn gezin omdat ik ze net stevig aangesproken heb op hun 4G-gedrag. 😉

Eemdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
D.hamelink wrote:

Ik zie in mijn bundel dat er € 2,- aan data berekend wordt, omdat mijn bundel op zou zijn wat dus niet het geval is. Ik neem aan dat dit ook komt te vervallen, niet dat ik er zo meteen weer achteraan kan gaan.

Bij mij inderdaad hetzelfde. Heel bijzonder. Afwachten totdat de boel weer “gerepareerd” is

 

Eemdijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Johan_r wrote:

Ben het wel eens met ml de haan,

We krijgen wel een sms dat het tegoed op is.

Stuur dan ook gewoon een melding dat er een storing is. 

Misschien niet zo makkelijk als dat ik het nu typ,

Maar Misschien voor een volgende keer?

We wachten rustig af tot alles weer goed is.

#blijfthuis toch ??

 Fijne paasdagen alvast allemaal

Inderdaad, had misschien handig geweest om een sms m.b.t. een storing te sturen en dat je gewoon kunt blijven internetten. Kinderen schrokken zich rot.

 

 

Edelvoda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storingen kan altijd voorkomen maar wel heel jammer dat er geen update komt. 

@Vodafone kunnen wij een update krijgen?

En een verwachting wanneer de storing is opgelost?

kolkmand

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone wrote:

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met de weergave van je bundeltegoed. Wanneer je een Red Together abonnement hebt, kan het zijn dat bij je bundeltegoed als 0 MB wordt weergegeven. Daarnaast is het mogelijk dat je een sms hebt ontvangen dat de bundel op is, terwijl dit niet het geval is. 
Je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken.

Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een update zijn, dan zullen we deze vermelden in dit topic. Heb jij al een account op onze Community? Klik dan als je ingelogd bent op 'Topic volgen' en je ontvangt automatisch een e-mail bij nieuws over de problemen met het bundeltegoed. Ben je nog geen lid van het forum? Maak dan nu een account aan

www.vodafone.nl/act/c/weergavetegoed

Helaas klopt het zinnetje ‘je kunt je internetbundel gewoon blijven gebruiken’ niet. Data is ontzettend veel langzamer (beeldbellen /streamen is geen optie). Er is inmiddels al flink buiten de bundel aan MB's verbruikt. Daarnaast inmiddels al 3x de SMS ontvangen dat de bundel voor de groep op is. 

In deze tijden is een dergelijke storing niet wenselijk! Ik snap dat niemand er iets aan kan doen en dat er achter de schermen hard gewerkt wordt om het op te lossen, maar deze storing mag wel iets prominenter op de website. Idem als het gaat om de oplossing. Heb behoorlijk moeten zoeken om iets over deze storing terug te vinden. 

Succes verder met oplossen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Edelvoda 
Een verwachting geeft Vodafone bijna nooit omdat de meeste mensen zich daar dan aan vast houden en als het dan niet lukt, is het weer niet goed. Dat is en blijft dus altijd erg lastig. En een update, ze zijn er mee bezig en we moeten nog even wachten.

Beste is om de BloX Beperkt Internet aan te zetten of WiFi te gebruiken. Maar dat wist je vast al wel ?
#blijfthuis en #blijfgezond - dat is toch wel het belangrijkste

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @kolkmand 
Natuurlijk is een storing niet wenselijk, maar dat is geen enkele storing.
Nu niet, nooit niet. En wat je zegt, er zullen zeker veel mensen mee bezig zijn.
Maar wel fijn dat je hier even iets hebt geschreven. Fijne Paasdagen en #blijfthuis en #blijfgezond. 

Unit106

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
MLdeHaan wrote:

Moest wel flink zoeken om te ontdekken wat er was. Vervelend dit.


Krijgen we nu per SMS ook een melding als alles weer in orde is?
 

Het was fijn geweest als Vodafone ook even de moeite had genomen om ons per sms te informeren over de storing. Nu moeten wij op onderzoek uit terwijl Vodafone wel sms weet te sturen voor het data tegoed.

Ik snap best dat er fouten worden gemaakt bij het plegen van onderhoud. Beetje duidelijke "directe" communicatie kan geen kwaad.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Unit106 
Misschien is het wel niet mogelijk om dit via sms te laten weten. Kan natuurlijk zijn dat daar een storing in is en dan is dit de beste weg. Gewoon maar even afwachten, het komt vast en zeker goed 

Unit106

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Energieboy wrote:

Hi @Unit106 
Misschien is het wel niet mogelijk om dit via sms te laten weten. Kan natuurlijk zijn dat daar een storing in is en dan is dit de beste weg. Gewoon maar even afwachten, het komt vast en zeker goed 

Sms werkt gewoon en we hebben ook sms gehad dat het tegoed op is. Het is mooi dat @Energieboy zo’n Vodafone supporter is maar fouten maken is menselijk, slecht communiceren helaas ook ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic