1
Vraag
2
Reacties
Vincent Bal

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Onverwachte gebruikerskosten

Goedemiddag allemaal, 

Onlangs incasseerde Vodafone mijn rekening over de maand december.   

Deze bedraagt € 46,37 en valt door (al dan of niet) betaalde "content” aanmerkelijk hoger uit dan normaal; € 14,98 inusief  BTW om precies te zijn. Het was en is mij echter nog steeds niet duidelijk welke “content” het betrof/betreft. Op mijn factuur valt enkel en alleen  “Apple” te lezen. Na controle bleek ik echter geen in App-aankopen te hebben gedaan. Daarnaast abonneerde ik mij ook niet op (een) betaald(e)  abonnement(s)dienst)en)).

Ik zou graag willen weten waar deze kosten nu daadwerkelijk betrekking op hebben. Is er iemand die mij hier meer over zou kunnen en willen vertellen?  Elke reactie of hulp is welkom. Bij voorbaat dank voor de genomen moeite! 

Met vriendelijke groet, 

Vincent Bal

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent Bal
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Energieboy,

Hartelijk bedankt voor je reactie. 

Ik ben er inmiddels achter: het betreft mijn Netflix-abonnement; ik betaalde dit normaliter middels PayPal. Ik wisselde onlangs van telefoon. Zodoende configureerde ik alle betaalmethoden opnieuw. Ik maak sindsdien ook gebruik van Apple Pay. Ik koppelde dit per ongeluk aan mijn betaalrekening. Hier stond niets op toen Apple in eerste instantie trachtte te incasseren. Zodoende incasseerde Apple de abonnementskosten conform de eerstvolgende geprefereerde betalingsmethode: “Mobiele Telefoon”. Daarom incasseerde Apple de abonnementskosten tegelijk met mijn meest recente factuur. Ik heb deze instelling zojuist gewijzigd in PayPal.

Het probleem is hiermee opgelost . Ik wil je in ieder geval hartelijk voor je reactie bedanken. Daarnaast wens ik je nog een prettige Tweerde Kerstdag en een gelukkig, voorspoedig en bovenal gezond Nieuwjaar! 

Hartelijke groeten,

Vincent Bal  

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Vincent Bal 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen een Vodafone medewerker voor je uitzoeken. Deze zijn er maandag weer en kijken dan graag met je mee. Vul aub bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kunnen ze dit voor je bekijken. 

Heb je toevallig 6 maanden gratis Apple Music gekregen vanuit Vodafone en niet zelf afgemeld? Je kan zien via deze link of je via Vodafone abonnementen hebt lopen. Meer info over entertainment kan je hier vinden: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment

Vincent Bal
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hoi @Energieboy,

Hartelijk bedankt voor je reactie. 

Ik ben er inmiddels achter: het betreft mijn Netflix-abonnement; ik betaalde dit normaliter middels PayPal. Ik wisselde onlangs van telefoon. Zodoende configureerde ik alle betaalmethoden opnieuw. Ik maak sindsdien ook gebruik van Apple Pay. Ik koppelde dit per ongeluk aan mijn betaalrekening. Hier stond niets op toen Apple in eerste instantie trachtte te incasseren. Zodoende incasseerde Apple de abonnementskosten conform de eerstvolgende geprefereerde betalingsmethode: “Mobiele Telefoon”. Daarom incasseerde Apple de abonnementskosten tegelijk met mijn meest recente factuur. Ik heb deze instelling zojuist gewijzigd in PayPal.

Het probleem is hiermee opgelost . Ik wil je in ieder geval hartelijk voor je reactie bedanken. Daarnaast wens ik je nog een prettige Tweerde Kerstdag en een gelukkig, voorspoedig en bovenal gezond Nieuwjaar! 

Hartelijke groeten,

Vincent Bal  

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor je terugkoppeling @Vincent Bal 
Fijn dat je het zelf al hebt gevonden ?

Uiteraard wens ik je ook nog een fijne 2e kerstdag en een gezond, met veel kijk plezier bij Netflix, 2021 toe. 

 

 

Vincent Bal
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Dankjewel en graag gedaan! Mooie afbeelding trouwens! ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic