Hoi @Annemiek64
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Dit zal zeker een hele zware tijd voor je zijn, het verlies van een ouder hakt er diep in. Ik kan er, helaas, ook over mee praten. Hopelijk gaat het nu allemaal weer een beetje en wens je hierbij veel sterkte.
Begrijpelijk dat je zo'n reactie stuurt, zeker als zoiets ook nog op een vervelende dag gebeurd. Maar je moet ook wel begrijpen dat Vodafone hier niet beledigend is en/of respectloos, het had ook op een andere dag kunnen gebeuren. Begrijpelijk dat het hard aan komt maar het is niet zo dat Vodafone zomaar opeens op deze dag zoveel data afschrijft. Je zegt dat je niet aan je telefoon hebt gezeten, heb je deze wel aangehad? Waar ik aan zit te denken is dat je misschien per ongelijk toch dingen hebt gedownload zoals een update of iets anders dat via internet online ging. Kan je in je geschiedenis van je toestel ook nog kijken naar 12 augustus en zien welke app daar veel data heeft gebruikt? Stond hij wel aan en heeft misschien iemand anders, per ongelijk, je hotspot gebruikt?
Ik stel deze vragen om jou en Vodafone samen te helpen een stapje naar een antwoord te komen. Ik zeg niet dat het jou schuld is, maar met deze informatie kan Vodafone met je mee denken wat er gebeurd zou kunnen zijn. Hoe dan ook, Vodafone heeft die dag niet uitgekozen om zomaar opeens heel veel data af te schrijven. Dat mag je echt van me aannemen, ook al is het op een zeer vervelende dag gebeurd.
Ik wens je nogmaals sterkte deze tijd en laten we hopen dat jij er samen met Vodafone uit komt.