1
Vraag
2
Reacties
Smid

Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ontkoppeling Vodafone Ziggo

Hallo,

 

ik heb ooit Vodafone aan het Ziggo gekoppeld alleen staat Ziggo op de naam van mijn vrouw.

Nu mag ik Vodafone weer eens verlengen maar krijg ik de naam van mijn vrouw en dat valt niet te wijzigen.

Dus, aub, kan iemand de Ziggo en Vodafone accounts ontkoppelen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Smid

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Je geeft aan dat je graag My Vodafone wilt behouden. Dat is zeker mogelijk. Ik kan dan het Mijn Ziggo account 'verwijderen'. Hierdoor kan er een nieuw account worden aangemaakt (met een ander e-mailadres) voor Mijn Ziggo. Om dit in orde te maken heb ik wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Smid. Bij deze heb ik de accounts ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kan nu een nieuw account worden geregistreerd met een ander e-mailadres dan welke nu in gebruik is voor My Vodafone. Zo worden er twee afzonderlijke accounts gecreëerd. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Smid 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Smid
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Dank voor je antwoord. Ik wacht rustig af. 

Voor de moderator die mijn bericht behandeld, ik wil mijn Vodafone account behouden. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Smid

Ik help je graag met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Je geeft aan dat je graag My Vodafone wilt behouden. Dat is zeker mogelijk. Ik kan dan het Mijn Ziggo account 'verwijderen'. Hierdoor kan er een nieuw account worden aangemaakt (met een ander e-mailadres) voor Mijn Ziggo. Om dit in orde te maken heb ik wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privéberichtje?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Smid. Bij deze heb ik de accounts ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kan nu een nieuw account worden geregistreerd met een ander e-mailadres dan welke nu in gebruik is voor My Vodafone. Zo worden er twee afzonderlijke accounts gecreëerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic