1
Vraag
2
Reageer en help mee
michellebrand16

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen ziggo

Het account van Ziggo is gekoppeld aan dat van mijn man, maar we hebben zojuist het account van Vodafone op mijn naam gezet. Ik zou graag het ziggo account losgekoppeld zien zodat ik hem kan koppelen. Groet, Michelle

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @michellebrand16 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @michellebrand16
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je met alle liefde bij het ontkoppelen van de accounts. De kortste klap is hierin om het My Vodafone account te verwijderen, zodat je je hiervoor met jouw eigen gegevens opnieuw kan registeren. Om dit in orde te maken heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig zoals @Energieboy al aangeeft. Wil je de gevraagde informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

michellebrand16
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Cecilia, ik heb je een privebericht gestuurd. Groetjes, Michelle

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @michellebrand16

Bedankt voor je privéberichtje! Ik heb het Vodafone account verwijderd welke gekoppeld is aan het Mijn Ziggo account van je man. 

Wat betreft je andere vraag over je eigen account. Ik zie inderdaad dat daar meerdere (oude) accounts aan zijn gekoppeld. Ik heb op de achtergrond een handeling uitgevoerd, waardoor alle accounts van je e-mailadres zijn losgekoppeld. Het enige is wel dat je je opnieuw moet registeren met je huidige Vodafone klantnummer. Wil je dit eens doen? 🙂 Indien gewenst kun je later dan dit account vanuit My Vodafone (onder profiel) samenvoegen met het Mijn Ziggo account van jouw man. De gegevens van Mijn Ziggo worden dan automatisch aangepast naar jouw My Vodafone gegevens en zijn gekoppeld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic