1
Vraag
2
Reacties
Juvarile

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

Ik zou graag mijn vodafone en ziggo account willen ontkoppelen omdat het ziggo account van mijn ouders is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Juvarile
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Ontzettend fijn dat je mij al een privéberichtje hebt gestuurd met de benodigde gegevens naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld. Zij kunnen zich nu opnieuw registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen gegevens via deze pagina. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Juvarile 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Cecilia er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Cecilia kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Juvarile
Een warm welkom hier op de Vodafone Community!

Ontzettend fijn dat je mij al een privéberichtje hebt gestuurd met de benodigde gegevens naar aanleiding van de tip van @Energieboy. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account van jouw ouders losgekoppeld. Zij kunnen zich nu opnieuw registeren voor Mijn Ziggo met hun eigen gegevens via deze pagina. Laat je ons weten of het is gelukt? 🙂

Juvarile
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukt! Super bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic