Ik wil mijn Vodafone (Prepaid sim) account ontkoppelen met Ziggo om mijn nieuwe Vodafone abonnement toe te voegen. Zouden jullie mij hierbij willen helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor jouw privébericht @Sovan7. Het oude My Vodafone account (prepaid) is losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je kunt nu inloggen in Mijn Ziggo en het account daar uitbreiden met je nieuwe My Vodafone gegevens 🙂
Hoi @Sovan7
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Goedemorgen @Sovan7, een warm welkom hier!
Zeker wil ik je helpen om het oude Vodafone prepaid account te verwijderen van je Mijn Ziggo account. Zoals @Energieboy al aangeeft heb ik hier wel wat aanvullende informatie voor nodig. Wil je dit naar mij toesturen in een privébericht? Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Dan ga ik voor je aan de slag!
Bedankt voor jouw privébericht @Sovan7. Het oude My Vodafone account (prepaid) is losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je kunt nu inloggen in Mijn Ziggo en het account daar uitbreiden met je nieuwe My Vodafone gegevens 🙂
Beste, kunt u dit ook met ons account doen?
We willen onze nieuwe ziggo account koppelen met vodafone. maar krijgen steeds de melding dat deze al gekoppeld is met een ander account.
Dus deze graag ontkoppelen.
met vriendelijke groet,
Hi @Peggy Hemler
Dan kunnen we het beste even @Cecilia er bij roepen.
Mocht ze het bericht zien dan zal ze hier wel antwoord geven 🙂
Welkom hier @Peggy Hemler,
Zeker kan ik ook jou hierbij helpen. Stuur je mij een privéberichtje met de benodigde informatie? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Ik heb u een prive bericht gestuurd
In goede orde ontvangen @Peggy Hemler. Het oude Mijn Ziggo account is nu losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu jouw nieuwe Mijn Ziggo account koppelen met My Vodafone. Doordat je al een nieuw Mijn Ziggo account hebt geregistreerd met een ander e-mailadres moet je in dit geval niet kiezen om het account uit te breiden, maar kies je voor samenvoegen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.