Goedenavond @vodafone, graag wil ik mijn vodafone en ziggo account ontkoppelen. Kunnen jullie mij daarbij helpen? Ik hoor het graag, alvast bedankt. Groet Rick
Hoi @rvdr
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @rvdr
Een warm welkom hier op de Vodafone Community.
Zeker kan ik je helpen bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Wanneer we de accounts ontkoppelen dan wordt er 1 account verwijderd en daarvoor kun je je vervolgens opnieuw registeren. Laat vooral ook weten voor welke omgeving je graag een nieuw account wilt registeren. Om dit in orde te maken heb ik wel wat aanvullende informatie nodig zoals @Energieboy al aangeeft.
Wil je mij de volgende informatie in een privébericht sturen?
Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam (e-mailadres) My Vodafone/Mijn Ziggo:
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.