Simone24

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo Account

Ik zou graag mijn huidige Ziggo Account willen ontkoppelen omdat ik een nieuw Ziggo Account (+nieuw klantnummer) heb en deze vervolgens weer wil kunnen koppelen. 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Simone24! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu in My Vodafone het nieuwe Mijn Ziggo account toevoegen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Simone24, welkom hier!

Ik help je graag bij het loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Om dit voor je in orde te maken heb ik extra gegevens nodig ter verificatie. Wil je mij onderstaande gegevens toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Mobiel nummer:
Adresgegevens: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Bedankt voor jouw privébericht @Simone24! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Je kunt nu in My Vodafone het nieuwe Mijn Ziggo account toevoegen.

SebastianKuiper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, Graag wil ik ook mijn ziggo account ontkoppelen van vodafone omdat ik geen abonnement meer heb bij ziggo.

 

vriendelijke groeten, S. Kuiper

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SebastianKuiper, welkom hier!

Zeker kan ik dit ook voor jou in orde maken. Wil je mij een privébericht sturen met de benodigde informatie zoals hierboven staat vermeld? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

SimonV1991

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

 

ik wil ook graag mijn ziggo account ontkoppelen aangezien ik een nieuw account op heb.

 

alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @SimonV1991, welkom hier!

Fijn dat je mij direct al een privéberichtje hebt gestuurd met alle benodigde informatie. Aan jouw hotmail e-mailadres zijn zowel het My Vodafone account als het oude Mijn Ziggo account gekoppeld. Zoals verzocht heb ik het oude Mijn Ziggo account verwijderd/losgekoppeld. Je kunt nu jouw My Vodafone account samenvoegen met jouw nieuwe Mijn Ziggo account 🙂

GerbenT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook graag mijn ziggo account ontkoppelen. Ik kan momenteel niet meer inloggen op mijn ziggo na het koppelen (vodafone inlog en ziggo inlog geprobeerd en niks werkt).

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Ik help je hiermee graag verder @GerbenT. Stuur je mij een privébericht met de aanvullende informatie? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic