1
Vraag
2
Reacties
B.mes

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ontkoppelen Vodafone en Ziggo

Ik heb me adres aangepast naar mijn nieuwe maar krijg even goed dubbele data maar heb daar geen ziggo meer hoe stop ik dit 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @B.mes,

 

Goed dat je het nog even checkt! Ik ben er aan deze kant ingedoken en zie de annulering gepland staan. Je hoeft je geen zorgen te maken, ik verwacht dat spoedig alles doorloopt. Zolang het actief staat is het een gratis extraatje. Je krijgt bericht als het gestopt is.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @B.mes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit gaat automatisch en dat duurt meestal 1 tot 2 a 3 weken voor dit administratief afgehaald is bij Vodafone en Ziggo. Maar er kan altijd even iemand van Vodafone met je mee kijken wat er inmiddels is gebeurd. Heb nog even geduld tot iemand van Vodafone je bericht heeft gelezen. 

Maar het komt zeker wel goed 👍 😊 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @B.mes
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk ga je veel woonplezier beleven op je nieuwe adres. Wat betreft de Gratis Extra's. Net zoals het activeren hiervan is ook het deactiveren een automatisch proces. Dit kan vaak 10 werkdagen in beslag nemen als het adres is aangepast in My Vodafone. Je ontvangt hier automatisch bericht van. Mocht je dit na 2 weken niet hebben ontvangen, stuur mij dan opnieuw een berichtje en dan duik ik er dieper voor je in.

B.mes
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke dank u ik hou het in de gaten.

B.mes
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik reageer opnieuw omdat het nog steeds niet is stop gezet en heb ook nog geen email of brief ontvangen 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @B.mes,

 

Goed dat je het nog even checkt! Ik ben er aan deze kant ingedoken en zie de annulering gepland staan. Je hoeft je geen zorgen te maken, ik verwacht dat spoedig alles doorloopt. Zolang het actief staat is het een gratis extraatje. Je krijgt bericht als het gestopt is.

B.mes
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke dank u wel voor de snelle service.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic