Ilonaseb
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone & Ziggo

 
2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9186Posts
  • 2925Oplossingen
  • 2003Likes

Hoi @Ilonaseb 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11012Posts
  • 1661Oplossingen
  • 2030Likes

Hoi @Ilonaseb,
Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om My Vodafone te ontkoppelen van Mijn Ziggo. Ik ben dan ook gelijk aan de slag gegaan voor je. De accounts zijn bij deze ontkoppelt. 🙂 Je mag een nieuw account aanmaken voor Mijn Ziggo. Dit mag je doen met een e-mailadres wat nog niet gebruikt wordt voor My Vodafone. Laat je weten of het gelukt is? 

Uitgelicht topic