1
Vraag
2
Reacties
Eline0495

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen MyVodafone en Ziggo

Hallo, 

 

ik ben al zeker een uur bezig maar blijkbaar is dit niet mogelijk zonder tussenkomst van buitenaf.

Kunt u voor mij de accounts van Ziggo en Vodafone ontkoppelen want ik ervaar hier alleen maar problemen door

 

mijn dank is groot, 

 

  1.  
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Eline0495 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hier moet inderdaad een medewerker aan te pas komen en ik help je dan ook graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze is het geregeld. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren via deze pagina. Houdt er rekening mee dat je met een ander e-mailadres dient te registeren dan het e-mailadres van jouw My Vodafone account. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Eline0495 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone je verder helpen. Deze zullen morgen weer aanwezig zijn en dan komt het wel goed 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Eline0495 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Hier moet inderdaad een medewerker aan te pas komen en ik help je dan ook graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze is het geregeld. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren via deze pagina. Houdt er rekening mee dat je met een ander e-mailadres dient te registeren dan het e-mailadres van jouw My Vodafone account. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic