Hallo,
ik ben al zeker een uur bezig maar blijkbaar is dit niet mogelijk zonder tussenkomst van buitenaf.
Kunt u voor mij de accounts van Ziggo en Vodafone ontkoppelen want ik ervaar hier alleen maar problemen door
mijn dank is groot,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Eline0495
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Hier moet inderdaad een medewerker aan te pas komen en ik help je dan ook graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze is het geregeld. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren via deze pagina. Houdt er rekening mee dat je met een ander e-mailadres dient te registeren dan het e-mailadres van jouw My Vodafone account.
Hoi @Eline0495
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone je verder helpen. Deze zullen morgen weer aanwezig zijn en dan komt het wel goed
Hi @Eline0495
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Hier moet inderdaad een medewerker aan te pas komen en ik help je dan ook graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Bij deze is het geregeld. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren via deze pagina. Houdt er rekening mee dat je met een ander e-mailadres dient te registeren dan het e-mailadres van jouw My Vodafone account.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.