Hoi @ciro
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard super vervelend dat je een hoge rekening hebt ontvangen. Maar je klacht past eigenlijk beter op de Community van Ziggo en niet bij Vodafone. Maar gelukkig zit ik zelf ook op die andere Community en daarom kan ik je hier ook een antwoord geven.
Het bellen naar Ziggo is gratis en kost je, als je ook een abonnement hebt voor Ziggo telefonie, helemaal niets. Maar als je belt naar het 0900 nummer dan zijn daar de gebruikelijk kosten. Wanneer je dus een belbundel hebt, dan valt dit daaronder.
Daarnaast is het ook mogelijk om met Ziggo een chat aan te gaan, waar ook geen kosten voor zijn. Wat Ziggo hier aan doet, kan ik je niet zeggen, ik werk niet voor VodafoneZiggo. En daarvoor moet je dus echt bij Ziggo zijn ipv bij Vodafone. Al hoewel er hier ook moderatoren van Ziggo rond kijken kan het misschien zijn dat ze hierop ook antwoord kunnen geven.
Op de website van Ziggo staat het volgende beschreven:
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten