1
Vraag
2
Reacties
ciro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontevreden - kosten voor bellen naar klantenservice van Ziggo

goede dag mensen ik ben een klant van jullie ik heb een vraag ,last 2 week heb ik kontact met jullie aan telefoon gewest omdat box van ziggo stuk was, maar ik moet lang aan telefoon blijf ,een nu heb ik een dikke telefoon regening ,is dat normaal om jullie te berijk te greeg  dat ons moet dat betaal ??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ciro 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard super vervelend dat je een hoge rekening hebt ontvangen. Maar je klacht past eigenlijk beter op de Community van Ziggo en niet bij Vodafone. Maar gelukkig zit ik zelf ook op die andere Community en daarom kan ik je hier ook een antwoord geven. 

Het bellen naar Ziggo is gratis en kost je, als je ook een abonnement hebt voor Ziggo telefonie, helemaal niets. Maar als je belt naar het 0900 nummer dan zijn daar de gebruikelijk kosten. Wanneer je dus een belbundel hebt, dan valt dit daaronder. 

Daarnaast is het ook mogelijk om met Ziggo een chat aan te gaan, waar ook geen kosten voor zijn. Wat Ziggo hier aan doet, kan ik je niet zeggen, ik werk niet voor VodafoneZiggo. En daarvoor moet je dus echt bij Ziggo zijn ipv bij Vodafone. Al hoewel er hier ook moderatoren van Ziggo rond kijken kan het misschien zijn dat ze hierop ook antwoord kunnen geven. 

 

Op de website van Ziggo staat het volgende beschreven:
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

4p_phone%20copy.gif 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo

4p_phone%20copy.gif 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ciro 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard super vervelend dat je een hoge rekening hebt ontvangen. Maar je klacht past eigenlijk beter op de Community van Ziggo en niet bij Vodafone. Maar gelukkig zit ik zelf ook op die andere Community en daarom kan ik je hier ook een antwoord geven. 

Het bellen naar Ziggo is gratis en kost je, als je ook een abonnement hebt voor Ziggo telefonie, helemaal niets. Maar als je belt naar het 0900 nummer dan zijn daar de gebruikelijk kosten. Wanneer je dus een belbundel hebt, dan valt dit daaronder. 

Daarnaast is het ook mogelijk om met Ziggo een chat aan te gaan, waar ook geen kosten voor zijn. Wat Ziggo hier aan doet, kan ik je niet zeggen, ik werk niet voor VodafoneZiggo. En daarvoor moet je dus echt bij Ziggo zijn ipv bij Vodafone. Al hoewel er hier ook moderatoren van Ziggo rond kijken kan het misschien zijn dat ze hierop ook antwoord kunnen geven. 

 

Op de website van Ziggo staat het volgende beschreven:
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

4p_phone%20copy.gif 1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo

4p_phone%20copy.gif 0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @ciro . Welkom hier!

Oh jee. Als je een storing gehad hebt (bij Ziggo, begrijp ik?) zit je natuurlijk niet ook nog te wachten op een dikke rekening. 

Welk nummer heb je gebeld, toen je contact met ons/Ziggo opnam? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic