1
Vraag
2
Reacties
Annalucia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte factuur

Per 9 januari ben ik geen lid meer van Vodafone. Het gekke is dat vandaag de factuur gewoon voor de hele maand wordt ingehouden. De chatdienst krijg ik niet te pakken. Hoe lossen we dit op? Zal ik het storneren tot de factuur klopt?

 

Er is ook geen eindfactuur zichtbaar in mijn account. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Hoi @Annalucia 
Altijd vervelend als je een onverwachte factuur binnen krijgt. Maar ik denk dat het te maken heeft dat je net in het begin je abonnement afliep. Zie deze info op de site van Vodafone: “Je factuur na opzegging: Deze krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Je betaalt een afkoopsom als je het abonnement eerder stopzet dan de einddatum van je contract. Op je laatste factuur staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten.

Ik verwacht dat je factuur in Februari recht zal worden gezet. Maar voor meer informatie zal iemand van Vodafone met je mee kijken en je verder helpen. Lees nog even onderstaande balk, dan help je Vodafone makkelijker bij het vinden van informatie:

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12421Posts
  • 3588Oplossingen
  • 3252Likes

Hoi @Annalucia 
Altijd vervelend als je een onverwachte factuur binnen krijgt. Maar ik denk dat het te maken heeft dat je net in het begin je abonnement afliep. Zie deze info op de site van Vodafone: “Je factuur na opzegging: Deze krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Je betaalt een afkoopsom als je het abonnement eerder stopzet dan de einddatum van je contract. Op je laatste factuur staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten.

Ik verwacht dat je factuur in Februari recht zal worden gezet. Maar voor meer informatie zal iemand van Vodafone met je mee kijken en je verder helpen. Lees nog even onderstaande balk, dan help je Vodafone makkelijker bij het vinden van informatie:

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic