1
Vraag
2
Reacties
MartE

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Onterechte aansluitkosten berekend

Ik heb als Ziggo klant onlangs een Vodafone abonnement afgesloten. Bij Ziggo stond vermeld dat er voor Ziggo klanten "volop extra voordelen zijn, waaronder geen aansluitkosten". In de Ziggo/Vodafone winkel zei de verkoper dat deze actie alleen online geldt en niet in de winkel. Hij moest de aansluitkosten in rekening brengen en adviseerde mij bij Vodafone een klacht in te dienen, waarop de 25 Euro waarschijnlijk zou worden gecrediteerd. Helaas gebeurde dit niet.

Op de klacht bij Vodafone kreeg ik als reactie dat online niet wordt vermeldt dat de actie ook in de winkel geldt. Dit vind ik een slecht excuus, er staat niet vermeld dat de actie alleen online geldt en niet in de winkel. Ik werd terugverwezen naar de winkel. 

Op mijn volgende reactie aan Vodafone kreeg ik een ander ontwijkend antwoord: ""de actie is geen standaard onderdeel van de Ziggo/Vodafone voordelen", en "je kunt altijd gebruik maken van de 14 dagen zichttermijn". 

Ik vind dit allemaal erg slecht, en krijg een ernstig "van het kastje naar de muur gevoel".  De informatie bij Ziggo op internet is tocht erg duidelijk lijkt me. Ik heb Ziggo ook hierop aangesproken, maar nog geen reactie gehad.

Het lijkt mij een terechte vraag dat de 25 Euro door Vodafone gecrediteerd wordt. Als de voordeelactie in de praktijk niet wordt gehanteerd, dan is de reclame hiervoor zeer misleidend!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @MartE. Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie inderdaad dat deze kosten onterecht in rekening zijn gebracht. Ik heb deze kosten voor je gecrediteerd. Dit zal verrekend worden met de huidige incasso. In My Vodafone zie je binnen een paar minuten een creditnota staan onder het kopje rekeningen. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MartE 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik meen me te herinneren dat het klopt dat je 25,- euro aansluit korting krijgt via Ziggo. Heb al eens eerder hier gezien dat dit fout ging bij klanten dus ik verwacht dat dit ook bij jou het geval is. Gelukkig zijn er mensen van Vodafone vandaag online en die kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is en hierop reageren. Heb nog even geduld.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @MartE,
Welkom op de community van Vodafone! Super om te lezen dat je zowel bij Vodafone als Ziggo een abonnement hebt. Helaas lees ik dat er alsnog aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Ik help je hier graag mee verder. 
Heb je beide abonnementen op exact het zelfde adres staan en zijn beide abonnementen actief? 

Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegegvens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Via deze link kun je een bericht sturen. Hier kun je een privebericht sturen en mij toevoegen als ontvanger. Ik hoor graag van je! 

MartE
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Steven, fijn dat je hiernaar wil kijken. Ik heb je zojuist een prive bericht gestuurd.

Hopelijk komt het goed aan.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @MartE. Ik heb gelijk de systemen erbij gepakt en zie inderdaad dat deze kosten onterecht in rekening zijn gebracht. Ik heb deze kosten voor je gecrediteerd. Dit zal verrekend worden met de huidige incasso. In My Vodafone zie je binnen een paar minuten een creditnota staan onder het kopje rekeningen. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 🙂

MartE
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super bedankt Steven! Fijn dat het nu wordt gecorrigeerd. 

Ik wil nog wel even kwijt dat ik zeer teleurgesteld ben in mijn contacten met de Vodafone klantenservice. Zowel Jeffry en Olga hebben mij met een kluitje in het riet gestuurd, en blijkbaar niet de moeite willen nemen om dit goed uit te zoeken. Pas na mijn bericht in de Vodafone Community Service is het nu door jou uiteindelijk opgelost.

Nogmaals dank!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan @MartE en dankjewel voor de terugkoppeling! Ik zal dit ook terugkoppelen naar de desbetreffende personen. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic