Nogamer

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Onbereikbaar bij data overschrijden Red Unlimited

Hallo,  (@energyboy

Ik zag dat andere ook problemen hebben met het onbereikbaarheid van de app “myVodafone” nadat het automatisch aanvullen van de 2 gigabyte is gestopt. Dat deze app onbereikbaar is komt simpel weg door het feit dat je internet is gestopt omdat je door jouw data bent. 

Volgens mij wordt na het op suppleren van de standaard 10 gig  de 2 gig 2 maal auto aangevuld.

Hierna moet je handmatig de 2 gig aanvullen
Als je het handmatig bijvullen van de 2 gig bent vergeten en je hebt op dat moment niet de beschikking over een andere manier om bij jou “myVodafone” app te komen , dan ben je de Sjaak en moet je wachten tot het uur 00.00

Vraag:

Kan het limiet van automatisch aanvullen niet verhoogd worden tot, zeg maar,  25 gigabyte?

Groet Nogamer

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Nogamer 
Je mag het natuurlijk aan mij vragen, maar ik ben niet werkzaam bij Vodafone. Nu leest @Cecilia ook alles mee en ze is wel werkzaam bij Vodafone en kan je idee doorgeven aan de juiste afdeling. 

Maar of ze het nu nog een keer gaan verhogen, ik verwacht het zelf niet, als ik eerlijk ben. Want het was eerst lager en is daarna naar 10GB gegaan omdat dan het probleem met verhogen misschien verleden tijd zou zijn. Maar ja, er zijn dus nog veel mensen die nog meer nodig hebben 🤭😜

Het zou natuurlijk mooier zijn als je gewoon een sms’je kan sturen om weer te uploaden. 

Honneponneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het zou gewoon geweldig zijn als het zou werken ... zo is Unlimited behoorlijk beperkend

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic