1
Vraag
2
Reacties
ellenmetselaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeperkt bellen

  • Zit bellen naar vodafonenummers, van en naar buitenland en vaste nummers ook in een onbeperkt bellen abonnement?

En waarom valt bellen naar een vodafonenummer eigenlijk buiten een normale bundel?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Er wordt tegenwoordig geen verschil gemaakt tussen bellen naar Vodafone nummers of andere nummers. Als ik het me goed herinner, was voorheen (jaren geleden) het bellen tussen Vodafone nummers gratis. Dat is ook de reden dat het opgesplitst is in service nummers, Vodafone nummers en overige nummers. Een overblijfsel dus.

 

Qua bellen van en naar buitenland, is er dus ook geen verschil als je belt naar een nummer van een andere provider. Voor het bellen vanuit NL naar een Europees nummer, heb je 100 minuten gratis. Bel je vanuit een Europees land, dan heb je onbeperkt bellen naar Europese nummers (dus ook Nederlandse nummers), en ben je in NL, dan kun je onbeperkt bellen naar Nederlandse nummers.

 

Alles hierboven geldt voor zowel vaste als mobiele nummers.

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mag ik hier nog een kleine update aan toevoegen:


Start, Red en Red Together abonnement binnen de EU 

  • Bij Start abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-nummers niet binnen je bundel. 
  • Bij Red en Red Together vallen de eerste 100 belminuten vanuit Nederland naar nummers in de EU binnen je abonnement. 

Lees hier meer over bellen naar nummers binnen de EU.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Er wordt tegenwoordig geen verschil gemaakt tussen bellen naar Vodafone nummers of andere nummers. Als ik het me goed herinner, was voorheen (jaren geleden) het bellen tussen Vodafone nummers gratis. Dat is ook de reden dat het opgesplitst is in service nummers, Vodafone nummers en overige nummers. Een overblijfsel dus.

 

Qua bellen van en naar buitenland, is er dus ook geen verschil als je belt naar een nummer van een andere provider. Voor het bellen vanuit NL naar een Europees nummer, heb je 100 minuten gratis. Bel je vanuit een Europees land, dan heb je onbeperkt bellen naar Europese nummers (dus ook Nederlandse nummers), en ben je in NL, dan kun je onbeperkt bellen naar Nederlandse nummers.

 

Alles hierboven geldt voor zowel vaste als mobiele nummers.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Mag ik hier nog een kleine update aan toevoegen:


Start, Red en Red Together abonnement binnen de EU 

  • Bij Start abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-nummers niet binnen je bundel. 
  • Bij Red en Red Together vallen de eerste 100 belminuten vanuit Nederland naar nummers in de EU binnen je abonnement. 

Lees hier meer over bellen naar nummers binnen de EU.

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Hele goeie toevoeging @Energieboy! Ik had daar even niet aan gedacht, onbeperkt bellen betekent inderdaad niet automatisch een Red abonnement 🙈

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic