Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Beste Vodafone,
Ik probeer al heel lang van een afschrijving af te komen. Het is ons onbekend waar dit voor is.
Er zijn diverse telefoon en chat gesprekken met Vodafone geweest maar zonder resultaat.
We storten nu de automatische afschrijving terug, en eindelijk is er een reactie van Vodafone.
Helaas kunnen we niet op deze email reageren volgens de Vodafone email.
Kunt u ons svp helpen?
Groet,
Hanno
Email van vandaag:
Geachte mijnheer, mevrouw,
Wij weten niet waar deze afschrijving voor is. We proberen hier al maanden van af te komen maar niemand bij Vodafone weet wat het is en hoe het opgezegd moet worden. Er zijn diverse telefoon gesprekken met Vodafone geweest maar eea is nog steeds niet opgelost.
Ten einde raad zijn wij de automatische afschrijvingen terug gaan boeken in de hoop op een reactie van Vodafone.
Svp dit abonement of wat het ook is stoppen en het afschrijven stoppen.
Wij hebben onderstaande nummer van Vodafone gebeld maar dit nummer was onbereikbaar.
Gezien de moeite die wij hebben gedaan eea op te lossen en het in gebreke blijven van Vodafone wijzen wij alle incasseringskosten en andere kosten af. Tevens wijzen verdere afschrijving van deze bedragen af.
Kosten die van onze kant moeten worden gemaakt in relatie tot deze zaak zullen wij bij Vodafone in rekening brengen.
In afwachting van uw oplossing,
Groet,
Hanno
** Aangepast door moderator (Mark) **
Persoonlijke gegevens verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, deel geen persoonlijke gegevens in een openbaar bericht!
Hoi @HannovdB
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, dat is niet best en natuurlijk heel vervelend. Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open community is en iedereen op internet kan nu met je mee lezen. Het lijkt me daarom ook zeer verstandig om je huidige privé gegevens te verwijderen, dit kan je nog doen binnen het uur van plaatsen. Als je dit niet doet dan moet Vodafone dit doen en dit doen ze dan waarschijnlijk maandag pas (ik zeg dit omdat ik niet weet of er vandaag nog iemand van Vodafone op de community aanwezig is).
Aub haal je privé gegevens weg, ook de betaal-link van Vodafone. Alvast bedankt!
Zo, dan nu mijn reactie op je mail. Uiteraard is dit heel vervelend, zeker als je niet weet waar het over gaat. Er zijn Vodafone medewerkers aanwezig die eventueel met je mee kunnen kijken. Je hebt, neem ik aan, nog geen referentienummer ontvangen waarmee je al in contact bent met een andere afdeling? Als dat wel het geval is dan moet je daar op wachten, die mensen zoeken het dan uit en komen daar op terug.
Ik kan je niet helpen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Louis een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Graag wel rekening houden dat als hij vandaag geen reactie geeft, dit na het weekend zal gebeuren. Dus mocht je hier vandaag niets meer over vernemen dan is hij er maandag weer om dit op te pakken.
Raar om te stellen dat dit opgelost is, word al maanden van kastje naar de muur gestuurd..
Hi @HannovdB
Een warm welkom op de Vodafone Community!
Het euvel is zeker nog niet opgelost, maar @Energieboy benoemt hier al goed wat er nodig is zodat wij tot de bodem kunnen uitzoeken waar deze afschrijving vandaan komt. Om die reden is het antwoord uitgelicht. De term opgelost is in deze onhandig, maar we hebben nog niet een andere manier om dit te highlighten.
Stuur je mij of @Louis een privéberichtje met de gevraagde gegevens en een printscreen van de afschrijving? Persoonlijke informatie zoals jouw saldo mag je onzichtbaar maken, het gaat ons met name om de details bij de betreffende afschrijving 🙂
In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, dus schrik niet als je op maandag een berichtje van één van ons terugkrijgt.
Hi @Cecilia
Geen idee hoe dit forum werkt, hoe stuur ik een prive bericht?
Groet,
Hanno
Even mijn stukje lezen, dan weet je hoe het moet. Maar bij deze zal ik het nog een keer schrijven: Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia of Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan een van hun toezenden via deze link!
Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je een van hun toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...