Dat is allemaal leuk maar wel een beetje overdreven wat mij betreft. Wanneer er drie abonnementen op dezelfde naam staan en er door mij als contractant met een van de abonnementen wordt gebeld en dus ook een code doorgegeven kan worden waardoor er vastgesteld is dat ik de contractant ben. De andere abonnementen zijn natuurlijk in gebruik bij andere personen namelijk, mijn vrouw en mijn kind. Is dit zo raar of zo?
Verder, wanneer ik af moet wachten dat alle abonnementen zijn afgelopen, zou dat betekenen dat ik het langslopende abonnement moet afwachten en dus veel later kan verlengen. D lijkt me niet de bedoeling. Uiteraard zijn bij veel mensen niet alle abonnementen op hetzelfde moment afgesloten dus dat vind ik dan weer niet handig.
Ook vind ik het raar dat ik nog steeds geen aanbieding gehad heb. Dat is al de tijd mijn vraag geweest en heb mijn wensen allang doorgegeven. Maar nee, ik moest eerst alles gaan omzetten, wat niet eens kon.
Mijn gegevens zijn allemaal bekend en mijn Vodafone app en de Community login gegevens zijn gekoppeld dus het is volgens mij niet nodig om alles weer door te gaan geven.
Ik zal zelf aanbiedingen in de gaten gaan houden en wat mij betreft hoeft er geen moeite gedaan te worden voor mij.
Bedankt voor de reactie maar het klopt gewoon van geen kanten.