1
Vraag
2
Reacties
DYD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummers wisselen

Goeie dag ik heb sinds kort een zakelijk en prive Abbonement echter wil ik mijn prive nummer ( deze is nu nog gekoppeld aan mijn prive abbonement)   omdat ik deze al zakelijk gebruikte koppelen aan me zakelijke Abbonement. en het nieuwe zakelijke nummer gebruikt ik nu voor mijn prive. Hoe kan ik dit op het contract omzetten ???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Nummers wissellen onder een abonnement kan niet, het enige wat kan is je contracten over zetten: Een abonnement overnemen of overdragen - Vodafone.nl 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Als je een Zakelijk abonnement hebt kan je deze niet naar Privé omzetten, en privé kan wel naar Zakelijk, hiervoor kan je beste de 

Vodafone Klantenservice raadplegen of wachten tot maandag, dan is er weer een Vodafone Medewerker aanwezig om je te helpen. Als je voor Hulp van medewerker via de Community hulp wil Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

DYD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit bedoel ik niet ik wil alleen maar de nummers wisselen op het contract dus allebei de abbo blijven actief alleen de nummers moeten omgewisseld worden 

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 53Likes

Dan zou ik even adviseren met de klantenservice contact op te nemen met toestel 1200 of via Vodafone Klantenservice

Anders maandag dan is er weer Medewerker actief die je verder kan helpen.

 

Ik ben zelf ook een klant, ik kan niet voor je verder kijken, dan alleen dit advies geven.

DYD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Toch bedankt 

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Nummers wissellen onder een abonnement kan niet, het enige wat kan is je contracten over zetten: Een abonnement overnemen of overdragen - Vodafone.nl 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic