1
Vraag
2
Reageer en help mee
ollie9harie100

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Ik heb een sms ontvangen voor een code van mijn nummerbehoud.  Mijn telefoonnummer is : 06**.

De code  die ik heb ontvangen op 27-08-2023  om 08.00 uur is: **.

Doe dit op deze manier want kan nergens vinden hoe ik dit zou moeten doen

Hopelijk heb ik U hiermee voldoende geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groeten

 

L.J. Bert van der Linde

**Persoonlijke informatie verwijderd door moderator**

4 Reacties 4
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Het is niet handig om privé gegevens (telefoon nummer en sms code) openbaar op het forum te plaatsen, ik zou dit zo snel mogelijk verwijderden. 

xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Plaats alleen privé gegevens HIER een aantal gegevens zijn alleen zichtbaar voor Vodafone medewerkers .

Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @ollie9harie100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De code die je ontvangt moet je invullen op de website van Vodafone. Die pagina krijg je na het invoeren van je 06 te zien. Ik weet niet waarom je deze niet hebt gezien. 

Daarnaast wil ik je laten weten dat dit een open community is en daarom voor iedereen te lezen. Het is niet handig om privé gegevens online te plaatsen. Na 60 minuten is het niet meer mogelijk om zelf je topic te veranderen. Ik zal iemand van Vodafone contacten om te vragen of ze je gegevens willen wissen. Privé gegevens kan je wel HIER invullen, dan kunnen alleen de medewerkers van Vodafone het inzien. Als het niet lukt om je nummerbehoud door te geven, neem dan even contact op met de klantenservice. (0800-0560). Deze mensen helpen je graag verder! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @ollie9harie100, goedemorgen en welkom hier!

Ik heb jouw mobiele nummer uit jouw bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat jouw mobiele nummer zichtbaar is op het world wide web. Ik zie dat je abonnement bij ons is in gegaan op 26 augustus met het betreffende mobiele nummer. De aanvraag voor nummerbehoud kan je invullen bij het plaatsen van de bestelling, maar dat is in dit geval dus niet nodig omdat je mobiele nummer al bij ons in bezit is en gekoppeld is aan jouw nieuwe abonnement bij ons. Kan het zijn dat je misschien iets anders bedoeld? We horen het graag zodat we je verder kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic