1
Vraag
2
Reageer en help mee
marijnvb

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerbehoud

Ik heb nu een mobiel abonnement met 06 nummer welke eigendom is van mijn werkgever. nu heb ik de mogelijkheid om zelf een abonnement af te nemen en ik zou dan een vergoeding krijgen. Nu is mijn vraag kan ik mijn huidige 06 nummer die dus eigendom is van mijn werkgever meenemen naar Vodafone. mijn werkgever geeft aan dat ik dan eerst een abonnement moet afnemen bij Vodafone en dat zij dan bij hun provider (niet vodafone) een nummer portering kunnen aangeven. ze hebben dan wel een klant nummer nodig.

 

kan iemand mij aangeven hoe dit in zijn werk gaat en wat ik het beste kan doen?

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @marijnvb,
Welkom op de Community van Vodafone! Leuk om te lezen dat je voor ons gaat kiezen! Het is zeker mogelijk om je nummer te behouden als je naar ons toe komt. Na het selecteren van het juiste abonnement (en evt toestel), komt de vraag in beeld over nummerbehoud. Door de gegevens in te vullen bij nummerbehoud, gaat jouw abonnement pas in zodra wij het nummer overnemen van de huidige provider. Op het moment dat je nummer overkomt naar ons, wordt bij de oude provider het huidige abonnement opgezegd. Meer over nummerbehoud lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud Mocht je nog vragen hebben over nummerbehoud of eventuele andere vragen, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic