1
Vraag
2
Reacties
Bibi_g

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud

Hallo, 

Ik heb nummerbehoud aangevraagd en wacht nu tot hij wordt overgezet in juni. Wel heb ik mijn nieuwe telefoon al. Zou ik die al kunnen gebruiken d.m.v. de simkaart erin te doen van mijn huidige (oude) telefoon om vervolgens als mijn nummerbehoud compleet is de simkaart van vodafone erin te doen en te activeren? Kan dit problemen opleveren? Zo ja waar kan ik rekening mee houden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bibi_g 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, je kan deze nieuwe telefoon gewoon gebruiken. Steek je huidige simkaart erin en maak er gebruik van op het oude netwerk. Zodra je nummer over gaat naar Vodafone, dan stop je de simkaart van Vodafone erin en kan je die gebruiken. Er zijn dus geen problemen waar je tegen aan loopt. Veel plezier met je nieuwe toestel en alvast welkom op het Vodafone netwerk. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bibi_g 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, je kan deze nieuwe telefoon gewoon gebruiken. Steek je huidige simkaart erin en maak er gebruik van op het oude netwerk. Zodra je nummer over gaat naar Vodafone, dan stop je de simkaart van Vodafone erin en kan je die gebruiken. Er zijn dus geen problemen waar je tegen aan loopt. Veel plezier met je nieuwe toestel en alvast welkom op het Vodafone netwerk. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Bibi_g,
Welkom op de Community van Vodafone en bij Vodafone :).
Het klopt helemaal wat @Energieboy aangeeft. Je mag het toestel gewoon gebruiken in combinatie met je huidige simkaart. Als het goed is, heb je een sms ontvangen met daarin de datum waarop je nummer overkomt. Zodra je op de datum (waarop je overkomt), ervaart dat je geen ontvangst meer hebt, mag je de simkaart van Vodafone in je toestel stoppen. Daarna start je het toestel opnieuw op en zie je vanzelf het netwerk van ons in beeld verschijnen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic