Hallo,
Heb op 18 okt jl. een bestelling gedaan voor iPhone 12 met nieuw abonnement. Heb nog steeds niets ontvangen omdat het nummerbehoud op ‘geweigerd’ blijft staan. Dit is echter niet mogelijk, omdat het een actief pre-paid nummer is van AH Mobile, incl. ruim beltegoed.
Na meerder keren met jullie call center gebeld te hebben, kreeg ik uiteindelijk het advies om zelf na te gaan wat het probleem was bij AH Mobiel. Heb dat maar gedaan, en kwam erachter dat het nummer op Teford stond, ipv AH Mobiel. Dit hebben ze aangepast (bevestiging vrijdag 12:00), en heb daarna jullie weer gebeld om nummerbehoud nogmaals opnieuw aan te vragen.
Kreeg tot mijn verbazing echter te horen dat dat niet kan en het advies om de bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. Dat wil ik echter niet want ik heb de iPhone 12 juist in pre-order besteld zodat ik niet hoef te wachten. Zie net dat de wachttijd nu al oploopt to einde van november als ik ‘m opnieuw moet bestellen.
M.a.w. : kunnen jullie het nummerbehoud oplossen?!
Dank!
Carlo