1
Vraag
2
Reacties
CarloH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummerbehoud AH Mobiel lukt niet

Hallo,

Heb op 18 okt jl. een bestelling gedaan voor iPhone 12 met nieuw abonnement. Heb nog steeds niets ontvangen omdat het nummerbehoud op ‘geweigerd’ blijft staan. Dit is echter niet mogelijk, omdat het een actief pre-paid nummer is van AH Mobile, incl. ruim beltegoed.

Na meerder keren met jullie call center gebeld te hebben, kreeg ik uiteindelijk het advies om zelf na te gaan wat het probleem was bij AH Mobiel. Heb dat maar gedaan, en kwam erachter dat het nummer op Teford stond, ipv AH Mobiel. Dit hebben ze aangepast (bevestiging vrijdag 12:00), en heb daarna jullie weer gebeld om nummerbehoud nogmaals opnieuw aan te vragen.

Kreeg tot mijn verbazing echter te horen dat dat niet kan en het advies om de bestelling te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. Dat wil ik echter niet want ik heb de iPhone 12 juist in pre-order besteld zodat ik niet hoef te wachten. Zie net dat de wachttijd nu al oploopt to einde van november als ik ‘m opnieuw moet bestellen.

M.a.w. : kunnen jullie het nummerbehoud oplossen?!

Dank!

Carlo 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart, dat mijn collega's dit aangeven.
Mijn collega's kunnen je aanvraag erbij zoeken en aanpassen. Indien het een nieuwe aanvraag is voor nummerbehoud, dan zal de oude order geannuleerd moeten worden. Dit kan alleen met een nieuwe order.

Vanuit hier kan ik helaas geen nummerbehoud aanpassen. Dit is omdat ik daarvoor een sms verificatie of klantnummer voor nodig heb (huidige provider).
De snelste manier om dit op te laten pakken is door te bellen met 0800-0560 (afdeling status order) @CarloH 
Je mag hiervoor ook contact opnemen via My Vodafone (Messenger), dan kijken we vanuit daar met je mee.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @CarloH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als normaal gesproken nummerbehoud niet geaccepteerd kan worden dan is het gebruikelijk dat je eerst je abonnement annuleert en dan weer opnieuw moet aanvragen. Dit heb ik zelf ook meegemaakt toen ik over ging vanaf een andere provider, die had namelijk een verkeerde datum opgegeven en toen moest alles echt helemaal opnieuw. (al ging het bij mij dan niet om een abonnement met toestel, dus misschien is dit anders)

Nu zijn er hier op de Community Vodafone medewerkers die mee kijken en misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen. Echter, deze zijn er niet elke dag dus ik weet ook niet wanneer deze er weer zijn om je te helpen. Ik verwacht vandaag nog wel omdat ze het hele weekend niet online zijn geweest.

Als je bij profielinstellingen je gegevens invult dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken en je misschien ook al gelijk antwoord geven. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart, dat mijn collega's dit aangeven.
Mijn collega's kunnen je aanvraag erbij zoeken en aanpassen. Indien het een nieuwe aanvraag is voor nummerbehoud, dan zal de oude order geannuleerd moeten worden. Dit kan alleen met een nieuwe order.

Vanuit hier kan ik helaas geen nummerbehoud aanpassen. Dit is omdat ik daarvoor een sms verificatie of klantnummer voor nodig heb (huidige provider).
De snelste manier om dit op te laten pakken is door te bellen met 0800-0560 (afdeling status order) @CarloH 
Je mag hiervoor ook contact opnemen via My Vodafone (Messenger), dan kijken we vanuit daar met je mee.

CarloH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Steven, ja dat vond ik ook apart en heb toen al gevraagd waarom ze het niet opnieuw zouden kunnen aanvragen, maar antwoord was toen dat ze mij niet verder konden helpen.

Ik heb toch gisteren nogmaals jullie call center gebeld en zij zeiden toen wel dat ze het prima nogmaals kunnen aanvragen. Ze hebben dat meteen gedaan en voila, kreeg nog geen 5 minuten later al een sms-je dat het was goedgekeurd. Dus alles okay nu!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen @CarloH!
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic