1
Vraag
2
Reacties
brord konings

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummer overdragen van werkgever naar prive (bij beeindiging dienstverband)

Beste ...,

Mijn werkgever en ik zijn overeengekomen dat na beeindiging van mijn dienstverband ik mijn huidge mobiele (werk)nummer *persoonlijke gegevens verwijderd door moderator* mag over- & meenemen. De werkgever *persoonlijke gegevens verwijderd door moderator* heeft het nummer hiervoor reeds vrijgegeven.
Ik wil prive verder met een Vodafone SIM only abonnement (en heb reeds een mobile)
Wat moet ik doen om e.e.a. voor elkaar te krijgen ?

Bvd
Brord Konings
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi brord konings
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Staat het nummer inmiddels al op je naam?
Zo niet, zie dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Staat het contract inmiddels op je naam en je contract is klaar, dan kan je elk moment een SIM Only abonnement afsluiten. Zit er nog een contract periode aan je abonnement vast dan moet je nog even wachten tot je abonnement is afgelopen. Je kan wel 4 maanden voor einde contract tijd al een nieuw abonnement afsluiten, deze gaat dan in na je huidige contract. Echter, mijn advies is altijd om te wachten want in 4 maanden tijd kan er altijd nog een aanbieding komen (of de tijd dat je nog hebt).

Dus is contract klaar, dan kan je nu al de klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze je helpen met het zoeken van een geschikt contract. Is je contract nog niet klaar en moet je nog dan kan je binnen 4 maanden voor eind contract al kijken voor een abonnement.

Succes en mocht je nog vragen hebben, let me know!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi brord konings
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Staat het nummer inmiddels al op je naam?
Zo niet, zie dan deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Staat het contract inmiddels op je naam en je contract is klaar, dan kan je elk moment een SIM Only abonnement afsluiten. Zit er nog een contract periode aan je abonnement vast dan moet je nog even wachten tot je abonnement is afgelopen. Je kan wel 4 maanden voor einde contract tijd al een nieuw abonnement afsluiten, deze gaat dan in na je huidige contract. Echter, mijn advies is altijd om te wachten want in 4 maanden tijd kan er altijd nog een aanbieding komen (of de tijd dat je nog hebt).

Dus is contract klaar, dan kan je nu al de klantenservice van Vodafone bellen en vragen of ze je helpen met het zoeken van een geschikt contract. Is je contract nog niet klaar en moet je nog dan kan je binnen 4 maanden voor eind contract al kijken voor een abonnement.

Succes en mocht je nog vragen hebben, let me know!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's brord konings?
brord konings
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven, dank je. Vandaag is er contact geweest door mijn werkgever met Vodafone en de benodigede formulieren en informative ingestuurd. Met andere woorden het overdragen van het nummer is in gang gezet. Mvgr Brord
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te horen brord konings!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic