1
Vraag
2
Reacties
nojani

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nummer nog niet actief op Vodafone netwerk en account aanmaken My Vodafone lukt niet.

ik ben van hollandsnieuwe naar Vodafone gegaan en mijn simkaart werkt niet terwijl er staat dat die al geactiveerd is. daarnaast wil ik een account maken met My Vodafone en dan krijg ik elke keer een fout melding dat ik het later opnieuw moet proberen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, dat verklaart een hoop @nojani. Je abonnement bij ons gaat pas in op het moment dat je nummer bij ons is. Dit betekent dat je tot die tijd gebruik kunt maken van je simkaart bij Hollandsnieuwe. Als het goed is, heb je een SMS ontvangen met een datum (en evt tijdstip) waarop je nummer overkomt naar ons toe. Zodra je op die datum ervaart dat er geen netwerk meer is met de simkaart van Hollandsnieuwe, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even een aantal keer opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld. Zodra je nummer actief is bij ons, kun je een My Vodafone account aanmaken. Nog heel even wachten 🙂 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @nojani! Ik zie dat je nummer vanavond rond 20:00 /20:30 uur overkomt naar ons toe. Nog heel even wachten. 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @nojani
Welkom op de community van Vodafone en bij Vodafone! Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt. Al klinkt dit niet als een lekker begin! Ik help je graag verder hiermee. Is je nummer al actief bij Vodafone of nog steeds bij Hollandsnieuwe? 

nojani
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn nummer is nog steeds actief bij Hollandsnieuwe denk ik want ben op die simkaart wel bereikbaar.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, dat verklaart een hoop @nojani. Je abonnement bij ons gaat pas in op het moment dat je nummer bij ons is. Dit betekent dat je tot die tijd gebruik kunt maken van je simkaart bij Hollandsnieuwe. Als het goed is, heb je een SMS ontvangen met een datum (en evt tijdstip) waarop je nummer overkomt naar ons toe. Zodra je op die datum ervaart dat er geen netwerk meer is met de simkaart van Hollandsnieuwe, mag je de simkaart van ons in het toestel stoppen. Even een aantal keer opnieuw opstarten en je ziet vanzelf ons netwerk in beeld. Zodra je nummer actief is bij ons, kun je een My Vodafone account aanmaken. Nog heel even wachten 🙂 

nojani
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een sms gekregen dat vandaag 7 september mijn abonnement word overgezet naar Vodafone. Dus ik zou vanaf vandaag dan een account moeten kunnen maken toch?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Dan kan ik controleren hoe laat je nummer overkomt naar ons toe. In ieder geval zul je tot dat moment verbinding blijven behouden met de simkaart van Hollandsnieuwe. Zodra het nummer actief is bij ons, kun je een My Vodafone account aanmaken. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @nojani! Ik zie dat je nummer vanavond rond 20:00 /20:30 uur overkomt naar ons toe. Nog heel even wachten. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic