1
Vraag
2
Reageer en help mee
Les1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog steeds geen geld terug na retourzending!!!

Goedemorgen, ik zou graag willen weten of mijn retourzending nu eindelijk eens bij jullie verwerkt is? Ik heb begrepen dat het tot 10 werkdagen kan duren en het is nu 11 dagen! Het gaat om order 528019061.
Het frustrerende hieraan is dat ik niks kan doen hieraan. PostNL heeft het pakket zonder het te leveren aan mij, retour verzonden, ik zit nu al sinds 19-04 zonder geld én zonder mijn bestelde product.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er niemand is op welke afdeling dan ook, die dit proces kan versnellen?
Ik heb telefonisch contact gehad met verschillende afdelingen en iedereen zegt iets anders, ( duurt 3-5 werkdagen, we maken een case aan zodat het goed opgepakt gaat worden, ene Dylan ging het uitzoeken en ik had een terugbel afspraak gekregen, ben nooit teruggebeld, weer een nieuwe case aangemaakt maar daar nooit een bevestiging van gekregen) ook heb ik mail gestuurd naar toestelbetaalbewijs@vodafone.nl en daarop heb ik nooit enige respons ontvangen.
Ik vind het echt schandalig!
Ik bestel en betaal een product bij Vodafone maar vervolgens zit ik 3 weken zonder geld en zonder product!!!! Door deze gang van zaken vertrouw ik Vodafone niet meer, ga ook zeer zeker geen bestellingen online meer doen en overweeg ik zeer om mijn abonnement op te zeggen!!!!

Hoe moeilijk kan het zijn om het geld van een product dat al sinds 25 april bij Vodafone Bleiswijk retour is, terug te storten? Een product waarvoor ik netjes betaald heb, maar nooit ontvangen heb! Postnl heeft het product onderweg beschadigd en daarom retour verzonden naar Vodafone. PostNL is door Vodafone gekozen om jullie producten te verzenden naar de klant, dus ook jullie probleem en verantwoordelijkheid om het op te lossen, althans dat zou je wel verwachten. Ik zou heel graag mijn geld terug gestort krijgen, vandaag nog het liefst, want ik wacht naar mijn mening al veeeeel te lang!!!!!!

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

Hoi @Les1 
Wat een vervelende ervaring heb je met Vodafone. Begrijpelijk dat je graag alles terug wil draaien omdat je niet tevreden bent. Als iets niet goed gaat is het duidelijk dat je, als klant, graag wil dat Vodafone het snel oplost en dat je er geen ergernis van hebt. Het vervelende is altijd weer dat dingen wel eerst administratief verwerkt moet worden voor ze je weer een nieuw toestel sturen. Beetje jammer wanneer ze melden dat het 10 werkdagen kan duren en dat je dan op de 11e dag de moed opgeeft. Uiteraard begrijp ik je frustraties, want die zou ik ook hebben, maar om gelijk te zeggen dat Vodafone niet te vertrouwen is en je abonnement wil opzeggen, dat is wel erg jammer. En nee, ik heb geen belangen bij Vodafone, ik ben niet eens klant. Maar geloof me, het gras is altijd groener bij de buren tot er iets fout gaat. 

Dat de klantenservice je niet terug belt en dat wel heeft afgesproken is zeker NOT DONE! Als die afspraak is gemaakt dan horen ze dit ook na te komen en dat is ook de reden waarom je geen vertrouwen meer hebt in Vodafone. Maar ik ben er zeker van dat Vodafone medewerkers hun best doen om je keurig, en snel, te helpen en te zorgen dat alles weer goed komt. Perfect dat je hier je klacht hebt geplaatst want hier zitten hele vriendelijke Vodafone medewerkers online om je verder te helpen. Ik hoop ook dat ze het snel voor je kunnen oplossen.

Om ze nu gelijk mee te laten kijken wat er nu allemaal gebeurd is, lees even onderstaande balk om je gegevens de updaten. Zo kunnen de medewerkers van Vodafone gelijk met je mee kijken en hier een antwoord geven. Nogmaals, ik werk niet bij Vodafone en ik hoop echt oprecht dat ze je snel helpen en uitbetalen!

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Les1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je antwoord energieboy. Het is waarschijnlijk goed bedoeld maar ik heb echt niks aan je antwoord en nhet klopt dat ik volledig het vertrouwen kwijt bent, niet zo gek na alles wat ik mee heb gemaakt de afgelopen 3 weken!!!!

ik hoop dat iemand van Vodafone gaat reageren!!!!!

Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 31Posts
  • 6Oplossingen
  • 9Likes

Hey @Les1, welkom op de Community!

Uiteindelijk wil je gewoon duidelijkheid en natuurlijk, je geld terug. Ik kijk voor je wat de status momenteel is.

Als een toestel retour gaat zit er een heel proces achter als deze vermist raakt. Dat jij hier de dupe van wordt is erg zuur. Het onderzoek loopt momenteel nog. Je ontvangt mogelijk nog een verklaringsbrief van PostNL. Het verzoek van de case is om de verklaringsbrief zo goed mogelijk in te vullen. Daarnaast kan het onderzoek van PostNL enkele weken duren.

Ik begrijp dat het niet het antwoord is waar je op gehoopt hebt. Mochten er nog vragen zijn dan staan we voor je klaar via de Community.

Les1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Shane,

ik heb vandaag inderdaad een medewerker gesproken van Vodafone die mij vertelde dat het product vermist is geraakt! Voor mij geheel nieuwe informatie en het is erg jammer dat mij dit in de afgelopen 3 weken niet vermeld is, in tegendeel zelfs, het horloge zou op het depot in Bleiswijk liggen maar de retourzending moest nog verwerkt worden! Meerdere collega’s van jou hebben mij dit verteld ! Maar wat mij nu nog steeds verbaasd is het volgende: als ik inlog op mijn Vodafone dan staat er bij mijn laatste bestelling, het vermist geraakte horloge, dat mijn bestelling momenteel wordt verpakt??? Hoe kan dit? Deze melding krijg ik namelijk al sinds ik het horloge op 19-04-2025 heb besteld. Dan zou je er haast vanuit gaan dat het verhaal wat ik in eerste instantie te horen kreeg, namelijk dat de order bleef hangen in het systeem en nog verwerkt moet worden, dus wel klopt? ???

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 130Posts
  • 32Oplossingen
  • 30Likes

Dat is een status die wij doorkrijgen vanuit PostNL. Deze informatie kan achterlopen of zelfs incorrect zijn. Hierin ga je geen duidelijkheid halen wat er precies actief of gaande is. Voor nu is het wachten op de verklaringsbrief en vanuit daar pakken wij het over voor je!

Energieboy
Expert
Expert
  • 12631Posts
  • 3631Oplossingen
  • 3322Likes

PostNL en duidelijkheid, daar kunnen ze nog wel eens van leren. Overigens, ook alle andere bezorg bedrijven kunnen nog wel eens wat leren over het kwijt raken van een pakje. 

Duidelijke taal @Ryan, het is vervelend maar in dit soort gevallen moet je nu eenmaal wachten. In het verleden waren bedrijven nog wel eens makkelijk en stuurde ze een nieuw pakket, tegenwoordig moeten ze het grondig uitzoeken en dat kost tijd, en geld voor Vodafone. Die zitten hier ook niet op te wachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic