Goedemorgen, ik zou graag willen weten of mijn retourzending nu eindelijk eens bij jullie verwerkt is? Ik heb begrepen dat het tot 10 werkdagen kan duren en het is nu 11 dagen! Het gaat om order 528019061.
Het frustrerende hieraan is dat ik niks kan doen hieraan. PostNL heeft het pakket zonder het te leveren aan mij, retour verzonden, ik zit nu al sinds 19-04 zonder geld én zonder mijn bestelde product.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er niemand is op welke afdeling dan ook, die dit proces kan versnellen?
Ik heb telefonisch contact gehad met verschillende afdelingen en iedereen zegt iets anders, ( duurt 3-5 werkdagen, we maken een case aan zodat het goed opgepakt gaat worden, ene Dylan ging het uitzoeken en ik had een terugbel afspraak gekregen, ben nooit teruggebeld, weer een nieuwe case aangemaakt maar daar nooit een bevestiging van gekregen) ook heb ik mail gestuurd naar toestelbetaalbewijs@vodafone.nl en daarop heb ik nooit enige respons ontvangen.
Ik vind het echt schandalig!
Ik bestel en betaal een product bij Vodafone maar vervolgens zit ik 3 weken zonder geld en zonder product!!!! Door deze gang van zaken vertrouw ik Vodafone niet meer, ga ook zeer zeker geen bestellingen online meer doen en overweeg ik zeer om mijn abonnement op te zeggen!!!!
Hoe moeilijk kan het zijn om het geld van een product dat al sinds 25 april bij Vodafone Bleiswijk retour is, terug te storten? Een product waarvoor ik netjes betaald heb, maar nooit ontvangen heb! Postnl heeft het product onderweg beschadigd en daarom retour verzonden naar Vodafone. PostNL is door Vodafone gekozen om jullie producten te verzenden naar de klant, dus ook jullie probleem en verantwoordelijkheid om het op te lossen, althans dat zou je wel verwachten. Ik zou heel graag mijn geld terug gestort krijgen, vandaag nog het liefst, want ik wacht naar mijn mening al veeeeel te lang!!!!!!