1
Vraag
2
Reacties
Vraagjeoverabbo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nog geen email ontvangen

Hallo, Ik had gisteren rond 2 uur smiddags me Abbonement verlengt met Toestel de s21 + Bestelling geplaatst alleen tot nu toe geen bevestiging mailtje gekregen ! Ik zou graag willen weten wanneer ik me mailtje krijg want de tel was gewoon op voorraad en vind het jammer dat de bestelling wel doorkomt maar ik verder niks binnen krijg? Mvg N. Van Amersfoort 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10333Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2434Likes

Hi @Vraagjeoverabbo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend als je een bestelling plaatst dat je dan geen reactie meer krijgt. Als je iets nieuws koopt dan wil je dit natuurlijk zo snel mogelijk hebben. Wat de reden is waarom je nog geen mail hebt ontvangen kan ik je niet melden want ik werk niet bij Vodafone. Wat zou kunnen, ik denk even hardop, dat er een BKR controle plaats moet vinden en dat Vodafone daar naar moet kijken, of het toestel is niet op voorraad? Of er is toch iets mis gegaan met het bestellen, dat kan natuurlijk ook nog. 

Ik wil je daarom het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en antwoord geven op je vraag. 

Bekijk deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling 

Ander pagina meer info:
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/bestelling 

Bekijk in context

Vraagjeoverabbo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik had gebeld gisteren en wat blijkt bestelling helemaal niet doorgekomen??? Als goed is hebt die gene die me abbo hebt besteld hun gisteren gebeld maandag hopelijk alles doorgekomen maar hier baal ik onwijs van! Het is via de web geplaatst dus hoe kan dat fout gaan ??? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10333Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2434Likes

Hi @Vraagjeoverabbo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend als je een bestelling plaatst dat je dan geen reactie meer krijgt. Als je iets nieuws koopt dan wil je dit natuurlijk zo snel mogelijk hebben. Wat de reden is waarom je nog geen mail hebt ontvangen kan ik je niet melden want ik werk niet bij Vodafone. Wat zou kunnen, ik denk even hardop, dat er een BKR controle plaats moet vinden en dat Vodafone daar naar moet kijken, of het toestel is niet op voorraad? Of er is toch iets mis gegaan met het bestellen, dat kan natuurlijk ook nog. 

Ik wil je daarom het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen met je mee kijken en antwoord geven op je vraag. 

Bekijk deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling 

Ander pagina meer info:
https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/bestelling 

Vraagjeoverabbo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik had gebeld gisteren en wat blijkt bestelling helemaal niet doorgekomen??? Als goed is hebt die gene die me abbo hebt besteld hun gisteren gebeld maandag hopelijk alles doorgekomen maar hier baal ik onwijs van! Het is via de web geplaatst dus hoe kan dat fout gaan ??? 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10333Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2434Likes

Ja, goede vraag, hoe kan zoiets fout zijn gegaan. Techniek is leuk maar als het mis gaat is het minder leuk. Erg vervelend natuurlijk, maar laten we hopen dat het nu goed komt en dat je snel je toestel binnen hebt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.