Hoi @HLO Dennis
Welk op de particulieren community van Vodafone waar klanten elkaar helpen.
Ik lees dat je over bent gegaan naar een zakelijk abonnement, daar is deze community jammer genoeg niet voor. Ik verwijs je dan ook naar de zakelijke klantenservice, mocht je direct antwoord willen op je vraag. Nu wil ik je natuurlijk ook wel helpen, maar directe informatie ontvang je toch van de zakelijke klantenservice. Het duurt namelijk altijd wel even voordat dit administratief in orde is. Vodafone moet eerst toestemming vragen aan Ben en die geeft dan een datum door om het over te zetten. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen.
Het kan dus nog wel even duren voordat Ben deze goedkeuring heeft gegeven. Je zou natuurlijk ook Ben kunnen bellen, of een chat starten op hun website, om te vragen of ze al een datum voor je hebben. Zorg ervoor dat er nog wel een klein beetje prepaid-tegoed op je sim staat op de datum dat je nummer over gaat. Als je namelijk geen prepaid-tegoed meer hebt, kan het zijn dat je nummer afgesloten wordt en lukt het niet om je nummer mee te nemen.