1
Vraag
2
Reacties
asjemenau

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Nieuw (oud prepaid) nummer na spoofing

Helaas ben ik dus getroffen door spoofing. De 'oplossing' om een nieuw nummer te nemen blijkt erg vervelend.

Inmiddels heb ik mijn relevante contacten geïnformeerd over een komende nummerwijziging.

Nu zie ik in MyVodafone dat dan een willekeurig nieuw nummer wordt toebedeeld, maar er staat ook nog een prepaid nummer. Ik zou graag dit prepaid nummer gebruiken, maar hoe kan ik dit laten omzetten ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @asjemenau 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een oud prepaid nummer niet gebruiken voor je huidige abonnement. Bij het aanvragen van een nieuw nummer, krijg je ook een nieuw nummer. Je kan wel je huidige abonnement opzeggen en met je prepaid nummer een nieuw abonnement afsluiten, dat kan wel maar is wel wat werk en je moet dan ook je oude abonnement moeten kunnen opzeggen. 

Maar voor alle informatie, en het regelen, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @asjemenau 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een oud prepaid nummer niet gebruiken voor je huidige abonnement. Bij het aanvragen van een nieuw nummer, krijg je ook een nieuw nummer. Je kan wel je huidige abonnement opzeggen en met je prepaid nummer een nieuw abonnement afsluiten, dat kan wel maar is wel wat werk en je moet dan ook je oude abonnement moeten kunnen opzeggen. 

Maar voor alle informatie, en het regelen, kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic