1
Vraag
2
Reacties
henque44

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net een contract afgesloten waar moet je je handtekening en datum op de mail zetten.? En ik kan niet

Kan al een paar dagen niet in de Vodafone app komen. Waar moet je in de mail je handtekening zetten en hoe?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @henque44 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een contract hebt afgesloten. Echter, deze hoef je niet te tekenen of een datum op te zetten. Als je aanvraag is goedgekeurd dan gaat Vodafone alles in gang zetten en krijg je de gevraagde informatie, simkaart en eventueel toestel, thuis toegezonden. Op deze pagina kan je je bestelling status opvragen en zien wat Vodafone allemaal doet: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml (als je nieuw bent dan komt er een koerier en die controleert je ID en kijkt of je bankgegevens kloppen, maar lees deze info op de betreffende pagina).

Als je nog niets hebt ontvangen dan kan het kloppen dat je nog niet in je MyVodafone kan, als je een nieuwe klant bent. Daarvoor moet eerst je contract in orde zijn en moet je een simkaart van Vodafone hebben, mocht je eventueel vanaf een andere provider komen. Maar als je al klant bent dan zou je gewoon nog altijd in je MyVodafone moeten kunnen, dan zal daar niets aan veranderen, alleen dat je een ander abonnement hebt. Het is mij dus niet helemaal duidelijk of je nieuw bent of al bestaande klant. Maar goed, deze info kan je ook allemaal terug lezen op bovenstaande url. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Fijn weekend en geniet van het mooie weer (vandaag iets minder). 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @henque44,
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je een bestelling hebt geplaatst! Gelukkig zie ik dat @Energieboy je al verder heeft geholpen. Je hoeft het contract niet te onderteken en terug te sturen (besteld via telefoon of via onze website). Indien het een nieuw abonnement is, dan worden de gegevens gecontroleerd en dien je bij levering van het abonnement/toestel de betaling te voldoen. Bij een verlenging met toestel wordt bij levering om je handtekening gevraagd. Gaat het om een Sim Only abonnement dan, zul je op de dag dat het omgezet wordt, het terug zien in My Vodafone. Heb je in de winkel een bestelling geplaatst, dan krijg je gelijk alles mee naar huis (indien toestel voorraadig) na controle van gegevens en dien je het contract te ondertekenen. Heb je op dit moment nog steeds problemen met het inloggen in My Vodafone? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @henque44 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een contract hebt afgesloten. Echter, deze hoef je niet te tekenen of een datum op te zetten. Als je aanvraag is goedgekeurd dan gaat Vodafone alles in gang zetten en krijg je de gevraagde informatie, simkaart en eventueel toestel, thuis toegezonden. Op deze pagina kan je je bestelling status opvragen en zien wat Vodafone allemaal doet: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml (als je nieuw bent dan komt er een koerier en die controleert je ID en kijkt of je bankgegevens kloppen, maar lees deze info op de betreffende pagina).

Als je nog niets hebt ontvangen dan kan het kloppen dat je nog niet in je MyVodafone kan, als je een nieuwe klant bent. Daarvoor moet eerst je contract in orde zijn en moet je een simkaart van Vodafone hebben, mocht je eventueel vanaf een andere provider komen. Maar als je al klant bent dan zou je gewoon nog altijd in je MyVodafone moeten kunnen, dan zal daar niets aan veranderen, alleen dat je een ander abonnement hebt. Het is mij dus niet helemaal duidelijk of je nieuw bent of al bestaande klant. Maar goed, deze info kan je ook allemaal terug lezen op bovenstaande url. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Fijn weekend en geniet van het mooie weer (vandaag iets minder). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2187Likes

Hoi @henque44,
Welkom op de Community van Vodafone. Leuk om te lezen dat je een bestelling hebt geplaatst! Gelukkig zie ik dat @Energieboy je al verder heeft geholpen. Je hoeft het contract niet te onderteken en terug te sturen (besteld via telefoon of via onze website). Indien het een nieuw abonnement is, dan worden de gegevens gecontroleerd en dien je bij levering van het abonnement/toestel de betaling te voldoen. Bij een verlenging met toestel wordt bij levering om je handtekening gevraagd. Gaat het om een Sim Only abonnement dan, zul je op de dag dat het omgezet wordt, het terug zien in My Vodafone. Heb je in de winkel een bestelling geplaatst, dan krijg je gelijk alles mee naar huis (indien toestel voorraadig) na controle van gegevens en dien je het contract te ondertekenen. Heb je op dit moment nog steeds problemen met het inloggen in My Vodafone? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic