Hoi @henque44
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat leuk dat je een contract hebt afgesloten. Echter, deze hoef je niet te tekenen of een datum op te zetten. Als je aanvraag is goedgekeurd dan gaat Vodafone alles in gang zetten en krijg je de gevraagde informatie, simkaart en eventueel toestel, thuis toegezonden. Op deze pagina kan je je bestelling status opvragen en zien wat Vodafone allemaal doet: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml (als je nieuw bent dan komt er een koerier en die controleert je ID en kijkt of je bankgegevens kloppen, maar lees deze info op de betreffende pagina).
Als je nog niets hebt ontvangen dan kan het kloppen dat je nog niet in je MyVodafone kan, als je een nieuwe klant bent. Daarvoor moet eerst je contract in orde zijn en moet je een simkaart van Vodafone hebben, mocht je eventueel vanaf een andere provider komen. Maar als je al klant bent dan zou je gewoon nog altijd in je MyVodafone moeten kunnen, dan zal daar niets aan veranderen, alleen dat je een ander abonnement hebt. Het is mij dus niet helemaal duidelijk of je nieuw bent of al bestaande klant. Maar goed, deze info kan je ook allemaal terug lezen op bovenstaande url. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Fijn weekend en geniet van het mooie weer (vandaag iets minder).