Leon1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Naam Red Together extra abonnementen aanpassen

Hallo, ik ben de beheerder van een Red Together abonnement, met hieronder 4 Red Together EXTRA abonnementen.

Bij elkaar maken dus 5 gezinsleden gebruik van de totale Red Together bundel. In de beheer functie kan ik echter van 2 van de 5 gebruikers niet de naam van de gebruiker aanpassen. Dit kan ik wel bij het hoofd abonnement en 2 extra abonnementen. En bij 2 extra abonnementen dus niet. 
Daarnaast staat in het beheer scherm bij meldingen data gebruik ingesteld dat er bij een bepaald ingesteld verbruik er een SMS melding wordt verzonden. Deze melding wordt niet naar het nummer van de beheerder maar naar 1 van de Red Together EXTRA abonnementen gestuurd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Leon1973,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik lees dat het een en ander niet lekker werkt! Ik leg je graag meer uit over hoe het Red Together abonnement werkt en waarom bepaalde SMS'jes naar andere nummers gestuurd worden. Zoals je weet, moet voor het Red Together abonnement alle nummers op een klantnummer staan. Aan het klantnummer is een contactnummer ingesteld. Hier worden notificaties heen gestuurd in verband met de rekening of het tegoed. Dit kunnen wij gelukkig wijzigen zodat jij de notificaties binnen gaat krijgen.

Je mag mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je kiezen voor "Verzend een bericht". 
Hierin mag voor de verificatie vermeld worden:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- Welk nummer het contactnummer hoort te zijn en bij welke nummers het mis gaat. 

Je geeft ook aan dat je bij 2 nummers de gegevens niet kunt wijzigen en bij de overige wel. Wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding? Kun je mij hierover iets meer vertellen. Dit mag eventueel ook via een privebericht. :). Ook ontvang ik graag screenshots waarop te zien is, dat de gegevens niet aangepast kunnen worden. Mocht ik het namelijk niet kunnen oplossen, dan zal ik dit door moeten spelen naar de technische dienst. 
Ik hoor graag van je!  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Leon1973,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik lees dat het een en ander niet lekker werkt! Ik leg je graag meer uit over hoe het Red Together abonnement werkt en waarom bepaalde SMS'jes naar andere nummers gestuurd worden. Zoals je weet, moet voor het Red Together abonnement alle nummers op een klantnummer staan. Aan het klantnummer is een contactnummer ingesteld. Hier worden notificaties heen gestuurd in verband met de rekening of het tegoed. Dit kunnen wij gelukkig wijzigen zodat jij de notificaties binnen gaat krijgen.

Je mag mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je kiezen voor "Verzend een bericht". 
Hierin mag voor de verificatie vermeld worden:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers bankrekeningnummer
- Welk nummer het contactnummer hoort te zijn en bij welke nummers het mis gaat. 

Je geeft ook aan dat je bij 2 nummers de gegevens niet kunt wijzigen en bij de overige wel. Wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding? Kun je mij hierover iets meer vertellen. Dit mag eventueel ook via een privebericht. :). Ook ontvang ik graag screenshots waarop te zien is, dat de gegevens niet aangepast kunnen worden. Mocht ik het namelijk niet kunnen oplossen, dan zal ik dit door moeten spelen naar de technische dienst. 
Ik hoor graag van je!  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Leon1973. Speelt dit issue nog of is het inmiddels opgelost? Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic