Nspoor

Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Na wijzigen e-mailadres ontvang ik geen nieuwsbrief meer

Sinds de wijziging van mijn email adres al meer dan 2 maanden geen nieuwsbrief meer ontvangen.

 

Dit al eerder gemeld in dit topic maar helaas.. het heeft nog steeds niet geholpen.

 

Voorheen miniaal 1x per maand een nieuwsbrief nu al maanden geen. Kan het me niet voorstellen.

18 Reacties 18
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nspoor,

Mijn excuses dat dit niet direct is opgelost! Ik ben even gaan kijken, maar blijkbaar is de wijziging van je e-mailadres niet goed opgeslagen. Hier stond nog het @hotmail e-mailadres vermeld. Ik heb dit aangepast naar het e-mailadres welke je had vermeld bij de postcode in je Community profiel. 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia huh een hotmail adres? Dat heb ik nooit gehad voor Vodafone

Dus ik moet nu concluderen dat er door een fout een mogelijk datalek is ontstaan en mijn gegevens zijn verzonden naar een hotmail adres wat niet door mij is opgegeven danwel gevraagd.

 

Ik zou graag hebben dat je me even belt hierover. Telefoon nummer zet ik in mijn profiel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Het is gelukkig allemaal iets minder spannend. Mijn systeem liep vast en daardoor kwam ik automatisch uit bij de vorige klant die ik hielp. Uiteraard direct gecorrigeerd en de juiste gegevens erbij gepakt. Je kan de vorige reactie dan ook als niet verzonden beschouwen. 

Bij jou staat het juiste e-mailadres in elk geval vermeld bij jouw persoonlijke informatie. Dit had je waarschijnlijk zelf ook al gezien in My Vodafone. Zoals ik het zie is er eind november nog een nieuwsbrief per e-mail verstuurd. De handeling van Lycke was natuurlijk na dit moment. In ons systeem staat aangegeven dat je per e-mail benaderd mag worden. Dit kan je zelf ook terugzien in My Vodafone bij privacy instellingen. 

Voor de zekerheid wil ik je nog wel vragen om via deze pagina je nogmaals aan te melden voor de nieuwsbrief. Dit is namelijk wel nodig en staat los van het e-mailadres wat vermeld staat bij de persoonlijke informatie in My Vodafone en in ons systeem.

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia ik heb me NOOIT uitgeschreven en de laatst ontvangen nieuwsbrief is van

12-10-2022 Eropuit dit najaar? Voorkom extra kosten

 

Dus ik had die van november dan toch moeten krijgen immers heb ik mijn email adres juist via my vodafone gewijzigd.

 

Wel heel toevallig dat zowel bij Vodafone en Ziggo als enige op vele wijzigingen in het email adres iets fout is gegaan.

 

Tevens geeft de site je opgeeft een foutmelding als je iets invult en ook komt er geen bevestiging binnen.

Deze pagina doet het niet

We gaan ermee aan de slag. Misschien kun je het later nog eens proberen?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Zoals ik al aangaf staat het ontvangen van de nieuwsbrief van Vodafone los van het e-mailadres wat jij invult bij My Vodafone voor het benaderen van commercïele doeleinden. Ik denk dat hierin de verwarring dan ook zit. 

Je gaf aan in je vorige topic dat je niet meer gebruik maakt van dat domein, dus als jij je niet hebt aangemeld met je nieuwe e-mailadres voor de nieuwsbrief dan is het begrijpelijk dat je de nieuwsbrief van eind november niet hebt ontvangen. Deze is dan verstuurd naar het e-mailadres (domein) wat jij niet meer gebruikt. Deze wordt namelijk niet automatisch zomaar verstuurd naar het e-mailadres bij je contactgegevens. 

Wil je eens kijken of het via deze link lukt? Lukt het niet, dan vul ik het voor je in! 
 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia  nee ook deze pagina geeft een foutmelding na het invullen en ook geen bevestiging om te verifieren dat ik mijn eigen email heb ingevuld

 

pagina doet het niet.jpg

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Super onhandig dit @Nspoor. Ik krijg exact hetzelfde te zien. Ik heb even een contactpersoon aangehaakt in de tussentijd. Zodra ik meer weet, dan laat ik je het weten. 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Is er al een update @Cecilia immers loopt mijn oorspronkelijke wijziging nu al meer dan 3 maanden 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Ik ben sinds dinsdag hard voor je aan de slag gegaan achter de schermen en heb contact gehad met verschillende afdelingen/personen. In een achterliggend systeem stond jouw oude e-mailadres nog vermeld. Dit hebben we aangepast en verder is er ook nog een ticket aangemaakt. Naar aanleiding van deze acties zou de nieuwsbrief dan verstuurd moeten worden. Dit ticket is nog in behandeling. Verder heb ik de vraag nog uitstaan wanneer de eerstvolgende nieuwsbrief wordt verstuurd, want op basis daarvan kunnen we dan direct controleren of het goed gaat. Op deze laatste vraag moet ik nog reactie krijgen. 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia heb je al een update.... voor het topic namelijk weer automatisch gesloten wordt. (zoals de vorige zonder oplossing)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Ik was je niet vergeten hoor. Ik heb nog geen aanvullende update op het bericht hierboven. Het e-mailadres in het achterliggende systeem was bij mijn laatste update al aangepast. Dit zou toereikend moeten zijn, maar voor de zekerheid hebben we dus nog een aanvullend ticket ingeschoten. Toevallig heb ik vanochtend nog een reminder gestuurd of er al een update in het ticket is. Dit ligt bij een speciale afdeling maar vooralsnog heb ik hierop nog geen concrete update gekregen. 

Wat betreft het vorige topic. Dit topic is toen gesloten omdat het probleem opgelost leek te zijn na actie van mijn collega. Helaas bleek dat niet het geval. Dit topic blijft dan ook gewoon openstaan en op de achtergrond zal ik updates blijven uitvragen. Zodra ik iets hoor, dan hoor jij weer van mij 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Nspoor 

Even een update vanuit mij! Zoals eerder aangegeven heb ik ook een aanvullend ticket laten aanmaken. Op basis van dit ticket is geconstateerd dat een heel klein percentage (zo'n 4%) helaas niet goed wordt overgezet naar de systemen die voor marketing worden gebruikt. Deze klanten blijven dan ook de nieuwsbrief op hun oude e-mailadres ontvangen. 

Hopelijk behoor jij niet tot deze 4% en is het aanpassen van jouw e-mailadres in ons achterliggende systeem toereikend. In ieder geval heel erg dank voor je melding, want door jouw melding hebben we dit ticket kunnen inschieten en het probleem kunnen ontdekken. De betreffende afdeling gaat hier hard mee aan de slag. Wél is het zo dat een structurele oplossing enige tijd in beslag kan nemen.

Verder heb ik voor onszelf ook intern nog wat vragen hierover uitstaan. Mocht ik hier ook nog een interessante terugkoppeling over krijgen waar jij wat aan hebt, dan deel ik dat natuurlijk opnieuw weer even met je. 
 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia  weer een maandje verder is er al een update?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Nog geen nieuwe update. Zoals eerder aangegeven is er een ticket aangemaakt, maar kan een structurele oplossing wel enige tijd in beslag nemen. Het heeft namelijk niet de hoogste prioriteit bij ons oplosteam gekregen omdat het bij een klein percentage (zo'n 4%) misgaat bij het overzetten naar de systemen die marketing gebruikt voor het versturen van de nieuwsbrief. Een structurele oplossing kan om die reden dus wel een paar maanden in beslag nemen. 

Op de achtergrond houd ik het in ieder geval voor je in de gaten en als er nieuws te melden is, dan laten we dat natuurlijk weten. Ik heb ook de vraag nog openstaan of we je dan via een andere wijze kunnen voorzien van de nieuwsbrief. Dat is nu via via doorgespeeld, maar nog geen concreet antwoord helaas. 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia   kreeg net een sms dat vodafone mij niet kon bereiken

 

😱Belangrijke updates gemist!? Dat zou goed kunnen, want we kunnen je niet bereiken via e-mail...✍

Ga snel naar www.vodafone.nl/act/geefdoor/xxxx en geef het door.

 

*edit* persoonlijke url verwjderd 

zou deze url openbaar kunnen zijn https://informatie.vodafone.nl/channel-optins/update-email/

 

Email adres juist in kunnen vullen nu ... fingers crossed

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Top! Dat ziet er goed uit @Nspoor. Hopelijk is dit dé oplossing. Ik duim met je mee. Tot we de garantie dat het hiermee is opgelost blijft dit topic uiteraard openstaan. 

In mijn laatste berichtje gaf ik nog aan dat ik nog een verzoek open heb staan m.b.t. het handmatig versturen van de nieuwsbrieven. Dit verzoek ligt eindelijk bij de juiste persoon, maar helaas is zij momenteel afwezig wegens ziekte. Hier heb ik dus nog niet een concreet antwoord op gekregen. Wél zou het dan gaan om het handmatig versturen van de eerdere verstuurde nieuwsbrieven. In ieder geval zou het dus super zijn als het nu is opgelost en je de toekomstige nieuwsbrieven pro-actief ontvangt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Nspoor Even een update vanaf mijn kant. De laatste nieuwsbrief hebben wij je handmatig toegestuurd en als het goed is moet je hem vanaf mei iedere maand weer krijgen. 

Nspoor
topicstarter
Liefhebber
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia ik ga de aankomende nieuwsbrief in de gaten houden. 

Als die er is meld ik dat weer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic