Ik wil graag mijn vodafone en ziggo ontkoppelen gezien het onhandig werd nu mijn ouders met mijn login moeten inloggen.
Kan een moderator hierbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @FinnbarA,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet handig is als jouw ouders ook jouw login moeten gebruiken. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo.
Je mag mij een privebericht (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe) sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone.
Zodra ik de gegevens heb, zal ik de accounts loskoppelen. Hierdoor zal het My Vodafone account verwijderd worden. Daarna kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet in gebruik is bij ons of Ziggo. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je kiezen voor verzend een bericht.
Hoi FinnbarA, goedemorgen!
Door de eerdere koppeling zijn de gegevens van je oude My Vodafone account de inloggegevens van Mijn Ziggo geworden. Het oude My Vodafone account is verwijderd om de koppeling ongedaan te maken. De inloggegevens van Mijn Ziggo zijn hierdoor niet gewijzigd. Voor het registreren van je nieuwe My Vodafone account dien je een ander e-mailadres te gebruiken dan welke op dit moment nu de inlog is van Mijn Ziggo.
Hoi @FinnbarA,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat het niet handig is als jouw ouders ook jouw login moeten gebruiken. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo.
Je mag mij een privebericht (klik op je profiel - berichten - verzend een bericht - voeg mijn naam toe) sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en e-mailadres wat je gebruikt voor My Vodafone.
Zodra ik de gegevens heb, zal ik de accounts loskoppelen. Hierdoor zal het My Vodafone account verwijderd worden. Daarna kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet in gebruik is bij ons of Ziggo. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je kiezen voor verzend een bericht.
Dankjewel voor de gegevens @FinnbarA. Ik heb de accounts losgekoppeld van elkaar. Hierdoor is het My Vodafone account verwijderd worden. Daarna kun je een nieuw My Vodafone account aanmaken met een e-mailadres wat niet in gebruik is bij ons of Ziggo. Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken. Vervolgens kun je kiezen voor verzend een bericht. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Is het nu ook mogelijk om hetzelfde emailadres te gebruiken die ik hiervoor ook voor mijn Vodafone account had?
Gezien dat account verwijderd is en het emailadres dus niet gebruikt word.
Hoi FinnbarA, goedemorgen!
Door de eerdere koppeling zijn de gegevens van je oude My Vodafone account de inloggegevens van Mijn Ziggo geworden. Het oude My Vodafone account is verwijderd om de koppeling ongedaan te maken. De inloggegevens van Mijn Ziggo zijn hierdoor niet gewijzigd. Voor het registreren van je nieuwe My Vodafone account dien je een ander e-mailadres te gebruiken dan welke op dit moment nu de inlog is van Mijn Ziggo.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.