1
Vraag
2
Reacties
saskia rozemond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone loskoppelen van Mijn Ziggo

hi, graag wil ik mijn telefoonnummer los koppelen van ziggo. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Bedankt voor jouw privébericht @saskia rozemond! Zoals verzocht heb ik het My Vodafone account losgekoppeld. Indien gewenst kun je nu voor My Vodafone een nieuw account registereren met een ander e-mailadres 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @saskia rozemond, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om My Vodafone en Mijn Ziggo te ontkoppelen. Hiervoor kan ik één van beide accounts verwijderen, zodat je later een nieuw account kan aanmaken voor deze omgeving met een ander e-mailadres. Zo heb je dan weer 2 seperate accounts. Welk account wil je dat ik voor je verwijder? Mijn Ziggo of My Vodafone?

Om je hierbij te helpen heb ik uiteraard wat meer informatie van je nodig. Wil je mij het volgende toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! :ietwat_lachend_gezicht: 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Bedankt voor jouw privébericht @saskia rozemond! Zoals verzocht heb ik het My Vodafone account losgekoppeld. Indien gewenst kun je nu voor My Vodafone een nieuw account registereren met een ander e-mailadres 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic