steftenkaten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone: geen rollen beschikbaar

Hi vodafone,

 

Na een flinke tijd een prepaid kaartje gehaald en willen koppelen aan een zeer oud account.

Ik weet niet wat er gebeurt maar ik krijg alleen maar fout meldingen.

Ik heb ook het prepaid nummer gekoppeld maar ook dit lijkt helemaal fout te gaan.

 

Ik kan nu ook niet meer inloggen en krijg de geen rollen beschikbaar melding.

 

Kunnen jullie deze resetten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @steftenkaten, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. De melding geeft aan dat jouw My Vodafone account is gekoppeld aan een leeg account. In de meeste gevallen is dit een oud klantnummer of voormalig prepaid abonnement. Om dit op te lossen kan ik het account voor je verwijderen, zodat je je opnieuw kan registreren met de juiste gegevens. 

Hiervoor heb ik wat meer informatie van je nodig. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
steftenkaten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben iets verder, er staat dat mijn account niet meer actief is, echter is het nieuwe prepaid nummer wel gekoppeld waardoor ik geen account kan maken met een nieuw mail adres... lastig

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @steftenkaten, welkom hier!

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. De melding geeft aan dat jouw My Vodafone account is gekoppeld aan een leeg account. In de meeste gevallen is dit een oud klantnummer of voormalig prepaid abonnement. Om dit op te lossen kan ik het account voor je verwijderen, zodat je je opnieuw kan registreren met de juiste gegevens. 

Hiervoor heb ik wat meer informatie van je nodig. Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je bericht graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic