Gaab
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone en My Ziggo ontkoppelen

Hallo, 

Ik wil graag My Vodafone en My Ziggo laten ontkoppelen zodat ik weer gewoon 2 losse accounts heb.
Alvast bedankt!

Groeten,
Gaab

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11157Posts
  • 1685Oplossingen
  • 2080Likes

Het is zeker mogelijk om de accounts te ontkoppelen. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je de juiste informatie geeft. Ik heb het My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo. Hierdoor mag je een nieuw account aanmaken voor My Vodafone met een e-mailadres wat nog niet in gebruik is voor Mijn Ziggo. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9272Posts
  • 2936Oplossingen
  • 2044Likes

Hoi @Gaab 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en die kan je @Steven  een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11157Posts
  • 1685Oplossingen
  • 2080Likes

Het is zeker mogelijk om de accounts te ontkoppelen. Gelukkig zie ik dat @Energieboy je de juiste informatie geeft. Ik heb het My Vodafone account ontkoppelt van Mijn Ziggo. Hierdoor mag je een nieuw account aanmaken voor My Vodafone met een e-mailadres wat nog niet in gebruik is voor Mijn Ziggo. Laat je weten of het gelukt is? 

Bekijk in context

Uitgelicht topic