Klaverdijk
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone App werkt niet

Ik heb al sinds december een ticket open staan omdat ik de my Vodafone app geen instellingen kan wijzigen. Allerlei vragen beantwoord. Het enige wat ik te horen krijg is dat de TD ermee bezig is en dat ze het vervelend vinden. Een tussentijdse terugkoppeling ho maar. Het trieste is dat je wel prijsverhogingen krijg maar de functionaliteiten niet kan benutten. VODAFONE : Hoe gaat dit nu opgelost worden ? 

13 Reacties 13
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Hoi @Klaverdijk
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op en duurt wel heel erg lang. Ik kijk graag met je mee naar het onderzoek.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

-Voor en -achternaam
- Adres en postcode
-Geboortedatum en mobiel nummer
-Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Ticketnummer (case nummer) 

- Gebeurt het alleen bij de app of ook via de website?

- Krijg je een foutmelding? 
- Om welke instellingen gaat het? 

- Imei nummer
- Type en merk toestel.
- Wat er gedaan is om het probleem al op te lossen. App: denk aan instellingen (toestemmingen bij instellingen controleren, cashe legen, app verwijderen en opnieuw installeren etc.). Werkt het op de website wel? Zoniet wat heb je daar geprobeerd?  Website: Andere browser, cookies verwijderen etc. 
 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Dankjewel voor alle gegevens en je privebericht @Klaverdijk. Ik heb dit gelijk intern aangekaart. Dit staat bekend onder incident 10339447. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Helaas loopt het onderzoek nog. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten @Klaverdijk

Klaverdijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie. We wachten af…

groet Hans

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Als het goed is, staat er een nieuwe update klaar. Kun je eens controleren of dit verholpen is @Klaverdijk?

Klaverdijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Steven,

helaas geen verbetering. 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Top, dankjewel! Ga ik het gelijk doorgeven @Klaverdijk

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Helaas heb ik nog geen update hierover. Het issue speelt helaas nog steeds. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten @Klaverdijk
Kun je bij jou eens checken of het wel werkt?

Klaverdijk
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Steven,

Helaas geen verbetering.

groeten Hans 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9001Reacties
  • 2887Oplossingen
  • 1923Likes

Heel vervelend maar Steven heeft even een rust momentje en geniet van de zon. Er zal een andere Vodafone medewerker met je mee kijken. Heb aub nog even geduld, vanaf morgen is er weer iemand van Vodafone online om mee te kijken. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 70Reacties
  • 13Oplossingen
  • 37Likes

Hi @Klaverdijk,

 

Helaas 😞 Ik heb het doorgegeven aan de collega's die er mee bezig zijn. Bij nieuws laten we het weten!

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Het issue blijkt groter dan verwacht. Het onderzoek hiervoor loopt nog. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10872Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1954Likes

Helaas is er nog steeds geen terugkoppeling over dit issue. Ik blijf het issue in de gaten houden! 

Uitgelicht topic