Klaverdijk

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

My Vodafone App werkt niet

Ik heb al sinds december een ticket open staan omdat ik de my Vodafone app geen instellingen kan wijzigen. Allerlei vragen beantwoord. Het enige wat ik te horen krijg is dat de TD ermee bezig is en dat ze het vervelend vinden. Een tussentijdse terugkoppeling ho maar. Het trieste is dat je wel prijsverhogingen krijg maar de functionaliteiten niet kan benutten. VODAFONE : Hoe gaat dit nu opgelost worden ? 

18 Reacties 18
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Klaverdijk
Welkom op de community van Vodafone. Dat schiet niet op en duurt wel heel erg lang. Ik kijk graag met je mee naar het onderzoek.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:

-Voor en -achternaam
- Adres en postcode
-Geboortedatum en mobiel nummer
-Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

- Ticketnummer (case nummer) 

- Gebeurt het alleen bij de app of ook via de website?

- Krijg je een foutmelding? 
- Om welke instellingen gaat het? 

- Imei nummer
- Type en merk toestel.
- Wat er gedaan is om het probleem al op te lossen. App: denk aan instellingen (toestemmingen bij instellingen controleren, cashe legen, app verwijderen en opnieuw installeren etc.). Werkt het op de website wel? Zoniet wat heb je daar geprobeerd?  Website: Andere browser, cookies verwijderen etc. 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor alle gegevens en je privebericht @Klaverdijk. Ik heb dit gelijk intern aangekaart. Dit staat bekend onder incident 10339447. De technische dienst zal hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas loopt het onderzoek nog. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten @Klaverdijk

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie. We wachten af…

groet Hans

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, staat er een nieuwe update klaar. Kun je eens controleren of dit verholpen is @Klaverdijk?

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Steven,

helaas geen verbetering. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, dankjewel! Ga ik het gelijk doorgeven @Klaverdijk

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas heb ik nog geen update hierover. Het issue speelt helaas nog steeds. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten @Klaverdijk
Kun je bij jou eens checken of het wel werkt?

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven,

Helaas geen verbetering.

groeten Hans 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Heel vervelend maar Steven heeft even een rust momentje en geniet van de zon. Er zal een andere Vodafone medewerker met je mee kijken. Heb aub nog even geduld, vanaf morgen is er weer iemand van Vodafone online om mee te kijken. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Klaverdijk,

 

Helaas 😞 Ik heb het doorgegeven aan de collega's die er mee bezig zijn. Bij nieuws laten we het weten!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het issue blijkt groter dan verwacht. Het onderzoek hiervoor loopt nog. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is er nog steeds geen terugkoppeling over dit issue. Ik blijf het issue in de gaten houden! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat tijdens mijn vakantie het onderzoek gesloten is. Kun je inmiddels de notifcaties instellen @Klaverdijk?

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Steven. 
Het is niet opgelost. Graag weer heropenen. Wanneer ik de button op aan zet en terug ga in het menu dan staat de button weer inactief

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb gelijk een nieuw onderzoek toegevoegd:Case 10678812 @Klaverdijk.

Klaverdijk
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Steven.
Bedank Steven,

Ik zie dat jij ook Moderator bent op het Ziggo platform. Ik heb ook heel lang problemen(gehad) met snelheid internet. Ik zou het erg op prijs stellen als mijn huidige Horizonbox kosteloos zou worden omgewisseld en zonder aanpassing contract voor een Nextbox . Ik hoop dat je iets voor mij kan doen. Zeker gezien de looptijd van de problemen die er zijn. 

Mvgr Hans 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt inderdaad. Helaas mag er niet zomaar een box omgeruild worden. Het beste kun je daarvoor even een topic openen op de Ziggo community. Daar zitten namelijk een aantal voorwaarden aan vast waar ik niet het fijne van weet. Maar een van mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor.@Klaverdijk. Het beste kun je duidelijk uitleggen wat er precies aan de hand is/was en waarom je de box geruild wilt hebben. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic