RogerR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

My Vodafone App - Geen gegevens zichtbaar behalve facturen

Iedere keer als ik de my vodafone app wil gebruiken (op pc of mobiel) krijg ik alleen een melding over mijn facturen.

Voor de rest kan ik niets meer zien. Het heeft wel altijd op deze telefoon gewerkt?

Wat kan ik hieraan doen? Zie bijlage (op de telefoon ook ongeveer 

*Moderator edit: Bijlage verwijderd wegens privé informatie*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hey @RogerR, welkom hier!

Allereerst heb ik je bijlage verwijderd, aangezien hier persoonlijke informtie zichtbaar op was zoals een klantnummer en jouw e-mailadres (hotmail). Wél ben ik direct voor je op onderzoek gegaan. Het account waarmee je inlogt is gekoppeld aan een Mijn Ziggo account en een Vodafone klantnummer. Het Vodafone klantnummer is een oud klantnummer waar geen actief abonnement aan hangt. Dit verklaart waarom je dus in My Vodafone geen aanpassingen kan doen, maar enkel en alleen facturen kunt terugzien. Dit My Vodafone account heb ik dan ook losgekoppeld om verwarring te voorkomen.

Het mobiele nummer in jouw Community profiel (actief abonnement) heeft dus een heel ander klantnummer. Hier is wel een account voor geregistreerd, namelijk met een e-mailadres eindigend op ziggo.nl. Met dit account kun je dus inloggen op My Vodafone en heb je toegang tot jouw abonnement en persoonlijke gegevens. 

Indien gewenst kun je deze koppelen aan het My Vodafone account, welke is geregistreerd met een hotmail e-mailadres. Dit kun je doen door in te loggen op één van beide omgevingen en de accounts samen te voegen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @RogerR 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend. Als het geen haast heeft, wacht dan even tot na het weekend en dan kan @Cecilia , medewerker van Vodafone even met je mee kijken. 

Heb je er wel haast mee, neem contact op met de klantenservice en vraag of ze je account willen resetten. Dat wil soms nog wel eens helpen. 

RogerR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

Het heeft geen haast. De app op mijn iPad werkt wel gewoon, beetje vreemd dus.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hey @RogerR, welkom hier!

Allereerst heb ik je bijlage verwijderd, aangezien hier persoonlijke informtie zichtbaar op was zoals een klantnummer en jouw e-mailadres (hotmail). Wél ben ik direct voor je op onderzoek gegaan. Het account waarmee je inlogt is gekoppeld aan een Mijn Ziggo account en een Vodafone klantnummer. Het Vodafone klantnummer is een oud klantnummer waar geen actief abonnement aan hangt. Dit verklaart waarom je dus in My Vodafone geen aanpassingen kan doen, maar enkel en alleen facturen kunt terugzien. Dit My Vodafone account heb ik dan ook losgekoppeld om verwarring te voorkomen.

Het mobiele nummer in jouw Community profiel (actief abonnement) heeft dus een heel ander klantnummer. Hier is wel een account voor geregistreerd, namelijk met een e-mailadres eindigend op ziggo.nl. Met dit account kun je dus inloggen op My Vodafone en heb je toegang tot jouw abonnement en persoonlijke gegevens. 

Indien gewenst kun je deze koppelen aan het My Vodafone account, welke is geregistreerd met een hotmail e-mailadres. Dit kun je doen door in te loggen op één van beide omgevingen en de accounts samen te voegen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic