Damian-V

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

MultiSim smartwatch

Hallo, wanneer gaan jullie de eSim/Multisim introduceren voor de smartwatches van Samsung en/of Apple?

Jullie concurrentie heeft dit al, maar jullie slogan zoals deze op de site staat is: Daarom kies je Vodafone

Met Vodafone kies je bewust. Voor een excellent netwerk, premium service en een abonnement dat op jouw leven is afgestemd. Op ons krachtige netwerk. Vandaag, morgen, en in de toekomst.

Mijn leven heeft een smartwatch, maar jullie hebben geen abonnement wat daarop afgestemd kan worden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Damian-V 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar is inmiddels al een andere topic over en daar kan je alle informatie terug lezen. Voor nu is er nog geen ondersteuning en als die er komt dan zal Vodafone dit melden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Damian-V 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar is inmiddels al een andere topic over en daar kan je alle informatie terug lezen. Voor nu is er nog geen ondersteuning en als die er komt dan zal Vodafone dit melden. 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

En weer een topic de nek omgedraaid door engieboy. Ik snap het maar de signaalwerking raakt wel weg zo. Ik zie liever honderd open topics die niet opgelost zijn dan 1 als we iets willen bereiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic